daebak ^_^

Sunday, June 13, 2010

My Dream......


hahahhahha dh genap umurku 23 tahun ari ni... 13 Jun 2010....adoiii rasa mcm x percaya je...dh tua aku ni...tidak!!!! muda lagi la....pa impian aku yg dah t'capai....rasanya byk gak yg dah aku capai....syukur ALHAMDULILLAH....atas segala nikmatnya...... antara yg ku dh capai...:
~aku dh sbg blajar ke peringkat ijazah....BHRM...Bachelor of Human Resource Management... tunggu konvo je la.....arap cma nye b'jln dgn lancar..
~beli kereta dgn duit sendiri.... huhuhuhu mcm xpercaye.... dh beli keta...walaupun hanya kancil yg cute 2 tp aku rasa puas ati...NCE 5637......demi nak keje part time gak.....part time kat Jusco Seremban 2....kat KIKO......jual baju budak2...pengalaman btl....
~dpt buat latihan industri kat SALCRA...mmg dh aim tmpat 2 hehhehhe sbb syarikat bsr lgpun ada elauan...
~dpt jln2 pusing sarawak...nama je org swk tp xhbs jelajah lagi....setakat ni dah sampai sibu.... tinggal nak jejak bintulu n miri je lagi pas2 hbs la jelajah swk hehhehe
rasanya byk lg la impian ku yg dh t'laksana.....tp kira 2 yg leh ku simpulkan hehehhe
yg xcapai lg:hmmmmm byk gak hahhahahhaha
~nak melancong ke seluruh dunia xpcly Korea, Japan n Taiwan.... gila sgt ngan negara 2.... hahaha teringat kat kwnku dany....He promise with me...if he become Pilot in future ..... he will give me a free ticket flight go to Korea, Japan n Taiwan..... Dany...i keep thay promise hehehhhe
~nak beli kereta Honda Accord....kereta impian ku hahahaha
pa2 pun nak buat yg terbaik..... nak bahagiakan dan balas jasa org tua ku..... Ya ALLAH Ya Tuhanku....permudahkanlah perjalanan hidup hambaMu ini....Amin...

No comments:

Post a Comment