daebak ^_^

Saturday, June 12, 2010

SMK AGAMA MATANG,KUCHING...

bilik darjah masa form1,2,4 n 5..... byk gak kenangan kat blok ni....hmmmm plg xdpt dilupa kisah kejar - mengejar ngan si dia..... hahahhha lucu betul......sbnrnya bukan merajuk pun saje nak uju si dia hahahahhaha......bila ingat kenangan tu mst nak gelak....
ni blok masa form3... ingat lagi time 2...1st time kita org kelas campur laki n perempuan... sbb form1-2 xcampur laki n perempuan..... masa 2 Tingkatan 3A...kelas atas la konon.... digelar kelas berhantu oleh budak kelas lain....sbb senyap je hahhaha malu nak bersembang ngan budak laki.... lps bpa bln baru kita org rapat ngan budak laki.....
tempat ni pulak digelar 'gajah menyusu'....tempat laluan pelajar lelaki time hujan..... byk kisah gak tempat ni.... huhuhu tmpt 'date' gak zmn dulu.... haahhahha time 2 pengawas,main hentam je peraturan sekolah....ishh nakal betul la aku ni hahhahhaa
surau sekolah.....mcm2 kisah..... plg xdpt dilupa.... cikgu Abang,ketua warden kita org time 2 nangis dpn cma pelajar..... tragik btl la..... ye cikgu yg plg ditakuti oleh cma pelajar mengalirkan air mata......salah pelajar gak nakal sangat....tapi ALHAMDULILLAH.....skrg kita org cma dah b'jaya......
dewan makan...tempat menjamu selera....ada tv dah..... menu plg best ayam goreng.... ingat masa Uztaz Deraman jadi pengetua...ada aiskrim hahahah mewah btl makanan.... tempat ni gak kenangan bagi ku..... peristiwa b'laku masa exam SPM huhuhuhu btl2 xsangka dpt Surat Cinta dr si dia hahhahahha sjk 2 la b'mula ksh kita org...aishhh mcm2 je....
huishhhh hebat btl dah da mesin basuh...... maju btl....dulu kita org basuh guna tangan je....
pa2 pun sekolah ku ini bertambah cantik...... lau la masa leh di putar balik nak kembalikan zaman sekolah kat cni dulu...... kat cni la jumpa kawan2 ku yg baik..... juga si dia hahahhahha
enot,ida,segeh aisyu,mimi,ani,ezza,izza,jiah,ckirn,memek,along,biatul, bedot,gyah, nir,eton, shiel, bona, nazza, nisa kasih, nisa halim, azzah, cbet, anne long, anne zu, kt, nike, nasir, paie, amir, biduk, wak, asrul, arol, ajid, rame na jak eh.... xkabe nak sebut cma.... miak SMKAM BATCH 04 mmg best...luv u allll.....muahhhhh

3 comments:

  1. erm..teringat dengan SMKA matang..aku senior korang..zaman batch aku zaman kegelapan..setakat kene lempang dengan cikgu abang "perkara biasa"..us deraman tu pn spisis garang gak..us paling rare us sany..n mungkin sekarang ni banyak perubahan kt situ..bende paling tak boleh lupe adalah mase sport cek..loker aku di cek oleh pengawas yg bername jahok..jahok nih abang kepada awek aku..si jahok ni pergi rampas gambo aku dgn "n"..mase tu jugak lah aku tumbuk si jahok ni...haha..tp apekan daya..jodoh kami tiada...paling rare skali tengok cikgu rahim mandikan jin..entah ye entah tak..menipu je tu..semuanya gila isim..haha

    ReplyDelete
  2. erm..teringat dengan SMKA matang..aku senior korang..zaman batch aku zaman kegelapan..setakat kene lempang dengan cikgu abang "perkara biasa"..us deraman tu pn spisis garang gak..us paling rare us sany..n mungkin sekarang ni banyak perubahan kt situ..bende paling tak boleh lupe adalah mase sport cek..loker aku di cek oleh pengawas yg bername jahok..jahok nih abang kepada awek aku..si jahok ni pergi rampas gambo aku dgn "n"..mase tu jugak lah aku tumbuk si jahok ni...haha..tp apekan daya..jodoh kami tiada...paling rare skali tengok cikgu rahim mandikan jin..entah ye entah tak..menipu je tu..semuanya gila isim..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow..hebat cerita nuek.

      Delete