daebak ^_^

Saturday, July 17, 2010

buatmu teman....

 aku nak tujukan part ni khas buat teman sejatiku.... nanti aku akan cerita dgn lebih lanjut lagi perihal dia hehehe aku tahu dia da gak melawat blog aku ni...(blog aku ni kira xde lagi follower lain sbb aku x advertise kat mana2 cukuplah utk jadi tempat diriku meluah perasaan heeeeeeeeeee) dia teman ku yg sgt memahamiku. saat ku dilanda kesusahan pasti dia ada disisi.......saje nak buat ayat jiwang utk dia hahahahha
buat teman2 lain xla b'kecil hati kerana kalian juga sahabatku yg memahami.....khas buat semua sahabatku n teman sejatiku.....
 syukur sungguh di hati ini
dikurniakan teman sejati
menunjukkan jalan dekat pada yang maha esa
tika diri dilanda kebuntuan....
betapa aku menghargai 
kejujuran yang kau berikan
mengajar aku mengenali
cinta hakiki yg tulus murni....
tiada yang menjadi impian
selain rahmatmu Tuhan Yang Maha Esa
 yang terbias pada ketulusan
sekeping hati seorang insan
yang bernama teman......




part ni plak ku nak tujukan buat sahabat yg telah jauh dari hidupku(huhuhu layan blues lagi heeeeeeeeeee poyos je ngeeeee tak pe sekali sekala ahaksss)....aku ni kejam ke??? sanggup buang kawan sendiri....bukan itu yg kupinta....hmmm byk perkara yg b'laku dlm hidup aku ni....da gak unsur2 negatif yg sering menganggu...kejujuran,keikhlasan dn kesetiaan adalah penanda aras bagi sesebuah persahatan.... maafkan diriku buat sahabat yg telah ku lukai perasaanmu.... aku tak terdaya menempuhi segala dugaan itu lantas ku ambil langkah meninggalkan dirimu..... diriku hanya mampu mendoakan yang terbaik buat dirimu dari kejauhan........hanya itu langkah terbaik yang dpt kufikirkan......andai kita b'jumpa lagi...moga ukhuwah yang terputus ini dapat dibina semula dengan berdindingkan kejujuran dalam persahabatan.... hanya tuhan yang tahu....kuserahkan takdir ini kepadaNYA....

Buatmu A&D......

No comments:

Post a Comment