daebak ^_^

Thursday, July 15, 2010

emosi>>2....


hmmm ni ari k4...aku rasa aku dh b'semangat semula....slps 3 hari aku rasa mcm nak putus fius,,, merana btl...pd kebiasaannya....selalunya....secara normalnya......pendek katanya......aku bukanlah manusia yg b'perasaan sgt... Emo-no ahaksss(ye ke??? kdg2 lyn blues gak la...lau tgok movie n baca novel yg sedih sampai terasa kat serebrum n serebelum,,,,btl ke x istilah ni hahhaha dh lama tglkan subjek Biologi...heeeee)tetapi 2 la dlm 2/3 hari lps entas virus/bakteria mana yg jangkit dok menumpang kat sel otak ku ni...terus tukar aku jadi ratu air mata.....lau ditadah rasanya leh kot penuh 7 tempayan hahahhaha leh jadi hantaran utk Puteri Gunung Ledang.....>>> tapi hari ini aku rasa kuat je....i'm become strong...Thanks ALLAH coz give me ur love.... tak lupa gak buat teman2 yg sering berada disisi......aku sayang korang sgt2...... pasni nak majukan diri..try utk lupakan dia....bukan mudah tau...kes dulu pernah gak...samapi bawa diri huahuahauhahha...cun masa 2 nak sambung degree..... dh la down gak time 2...... semester 1&2 kira 1tahun la aku try....kira mmg byk merana n berendam ngan air mata gak la huhuhu lyn blues lagi~ tp....ingat lagi tarikh 2.... 25/6/2008>>> kejut dapat msj dari dia...."slm...sorry muncul balit dalam hidup kitak"....aku t'senyum gak tp diam b'fikir sejenak.... spa xsyg 1st luv 2.... merajuk mana pun marah thp gaban pun dlm hati ttp ada dia.....kira kwn balik.... sehingga la kes yg k2 ni..... hmmmm mcm xjauh je timing kta org nak da masalah....Jun/Julai,,,,,, tp xpe la.....kira dh takdir kita org mcm 2......skrg ni aku juz nak kawan je.....
tp btl ke org kata lau lelaki &perempuan yg kwn baik salah seorang akan t'sasar???? bagi aku 2 t'pulang kpd individu 2 sendiri.....hmmm,tp aku da gak pglaman mcm 2...ssh la nak kwn baik sgt l&p ni...akhirnya, akan hilang salah satu.....hmmmm dah aku xnak fikir p'kara emosi ni lagi.....yg penting sekarang persahabatan.....
yeah...start a something new.....semangat...tanpa keberanian mimpi tidak akan menjadi kenyataan.... luv... peace,may ALLAH bless~

No comments:

Post a Comment