daebak ^_^

Thursday, July 15, 2010

kuiz lagi:karektor p'cintaan m'gikut gaya tidur....

kuiz lagi....saje nak buang masa dgn benda yg entah ape2 hehehhe tp kdg2 leh pakai gak....hari ni jawab kuiz da kaitan ngan gaya tidur hahahha.....sejak praktikal ni mmg tidur awal je...lau masa study dulu mana de nak tdo awal...lau x jam2/3 pagi mcm xsah je.....lyn movie n b'sembang heeeee gosip panas...... dulu tgok org tua kita tdo awl mcm pelik je...skrg baru faham huhuhu penat giler...ye la mudah je nak lelap mata 2 lau dh letak kepala kat atas bantal....m'carut plak aku...heeee gaya tidur aku>>>>
Nurul Izah Ismail, gaya tidur anda adalah RIDER. Berikut adalah keputusannya :
Anda ingin bereksperimen dalam hidup. Namun anda sukar menyampaikan keinginan hati. Bahkan kadang sampai tak tersentuh. Kejayaan mudah menghampiri anda.
heheheeh tp mcm tepat je... hmm kadang2 kuiz yg m'garut leh jadi ubat gak bila hati dok merintih kesedihan.... heeee...b'eksperimen dlm hidup~hmm,mmg aku ni suka b'fikir sblm tidur...byk benda la aku fikir...siap berangan bila la nak g korea hahhahahah bila aku fikir balik...kes aku (ungkit jap kes emosi aku 2,,,tp aku ok...sbb cerita ni saling b'kait heeee)mcm pernah wujud dlm imaginasi aku....hmmm ni la akibat bila byk sgt fikir....sel-sel dalam otak terus hantar ion-ion -ve pas2 aku gak yg sedih mcm ala2 filem korea..... tp biarlah kisah imaginasi aku 2 jadi rahsia dulu.......
keinginan hati??? mmg sukar je aku nak sampaikan keinginan hati....sbb aku rasa komitmen ke arah tu x ckp kuat lagi.......huaaaaaaaaaaa lyn blues lagi.......sbb xsampaikan lah jd xleh nak sentuh hati orang lain...ahuahuaha bla la msa aku betul2 dpt sentuh hati org lain ngeeeee
kejayaan....ini yg paling aku suka..... aku nak buat yg t'baik utk family aku...nak capai lagi impian aku yg x t'capai.....byk lagi yg hendak aku buat......usaha Izah......hidup baik-baik.....peace,may ALLAH bless~ 

No comments:

Post a Comment