daebak ^_^

Tuesday, July 20, 2010

mimpi dia~


hmmm aku teringat kat dia balik la.... mungkin sebab semalam aku mimpi dia...entah kenape.... ada org kata kalau kita mimpi org tu ertinya dia rindu kat kita(hmmmm,dia ada masa ke nak rindu kat aku??? hmmmm) arghhh izah layan blues lagi...ngeeeeeee enot.....smlm dia kata kat aku moga mimpi KIM BUM(heeee pelakon korea favourite aku..)sekali org lain plak yg muncul dlm mimpi aku....ngeeeeee xpe la anggap je semua tu hanya mainan tido...... sbb aku dah kata pada diri aku....yg aku harus berusaha utk mulakan hidup baru dan biarkan masa yg menentukan segalanya....
DemiNya tuhan yg maha agung  ku tinggalkanmu sementara...
Walaupun diri ini sukar utk melupakanmu..
Antara engkau dan NYA, DIA lah segala-galanya...
Biarlah kita berpisah dahulu...
Membawa hala tuju masing-masing...
Demi untuk menggapai cita-cita...
Bila tiba saatnya...
Andai ada jodoh, kita pasti bersua kembali...
Hanya ALLAH yg bisa menentukan segalanya.....LA TAHZAN!!!
hehehe jiwang je aku ni....hari ini b'jln dgn lancar je.....happy...byk benda baru yg aku belajar.... even penat tapi berbaloi.....seperti biasa aku suka share sumtink kat setiap coretan aku heeeee dan aku akan pastikan ia b'gambar sbb aku suka sumtink yg colourful.....ngeeeeee

kata-kata di atas ni lah yg jadi pegangan hidup aku...sbb itu aku kuat.... setiap yg b'laku itu pasti da hikmah nya....so apa2 je yg kita buat nawaitu itu penting...mcm kita solat,puasa dll apa2 pun mula dgn niat kan??? bukan aje ibadah kena mula dgn niat...perkara lain mcm kemas rumah ke, buat kerja ke, masak ke kena la mula dgn niat baik n ikhlas~kerana ALLAH taala....barulah semua kerja kita b'jln dgn lancar...... moga m'jadi pedoman buat kita semua......
 ~peace, may ALLAH bless


No comments:

Post a Comment