daebak ^_^

Wednesday, August 25, 2010

Rushing Day~

Sempena bulan Ramadhan ni,waktu bekerja dah ditukar iaitu jam 7.30 pagi hingga 4.30 ptg...
tapi untuk yg b'agama Islam je,yg lain balik keja mcm biasa....
hari ini aku t'lewat bangun.... nak kata xcukup tidur aku rasa dah t'lebih tido huhuhu
ye la balik je terawih semalam dlm jam9.45 mlm terus tido.....
dlm jam1.30 pagi aku bangun jap sbb sakit perut heee tu pun aku sempat lagi minum air masak and makan kuih sehiris....
kira tu je  la sahur aku...sedar dalam jam6.12 pagi.... 
kelam kabut aku mandi.... pastu solat Subuh....
pastu 6.35>>>hehehehe jadi Michael Schumacer jap... nasib cun jam 7.30 pagi aku sampai di SALCRA....
hehehehe mmg rushing giler~
sampai je kat office, aku layan novel jap....ye la awl lagi xde org lagi pun.... 
dlm jam8 baru da keja...
hehhehehhe aku dpt 1st kad raya hari ini.... da gak staf SALCRA yg ingat kat aku ni... 
terasa diri ni b'makna walaupun hanya sekadar student practicum hehehhehehe syok tu dpt kad raya~
dh hari ni pun 1st day, radio main lagu raya... semangat nak raya......
kawan aku Aisyu mesej tanya bila nak buka puasa ramai2.... dia suggest hari Jumaat, sbb weekend khas utk family dia.... tapi da yg xdpt lak nak join lau hari Jumaat..... aku pun xtahu mcm mana... tengah fikir lagi ni....
kawan2 yg lain tolong suggest hari pa yg sesuai... buat undian hehehhe tu je cara senang.... nanti aku pujuk la si Aisyu tu.... pastu tolong suggest gak tempat k...sng aku nak urus nanti... pastu nak bagitau plak ngan member lain.....harap semua dapat join..(Miera dh bagi cadangan,nanti nak tanya dia dgn lebih lanjut)... 
hehehhe ssh gak aku ni kena jadi master mind lagi.... 
So, sapa2 yg nak join buka puasa ramai next week hantar mesej kat inbox FB aku erk....sng aku nak buat undian...
sertakan sekali hari dan tempat yg korang cadangkan.... hehehheheh
segala kerjasama dari pihak anda amatlah aku hargai.....
chewahhh hahahha mcm surat rasmi je,saja nak praktis hehehhe da tak rupa HR yg b'kaliber??? hehhehehe
TQ for u all suggestion~

No comments:

Post a Comment