daebak ^_^

Saturday, September 18, 2010

Coretan Aidilfitri 2

Hari Raya Kedua>> aku kat rumah je. Close house heee my dad and mum g b'ziarah tapi aku malas nak join dia orang. kalau zaman budak2 dulu mmg wajib follow,kira sekarang heee xkisah.. Aku lepak dengan cousin aku sampai malam kat rumah. Malam tu baru kita org jalan2 pergi rumah saudara- mara.

Hari Raya Ketiga>>> hari ni busy sikit sbb sahabat aku buat open house. Yusoppie & Afiq Azmi. Kira aku sekali la eheee. Tahun ni kita org ramai2 kat Serian. Dalam Jam11 baru nak pergi rumah Sufi. Kejutan betul la.. Anas datang rumah aku, ingatkan sapa kat sebelah dia rupanya Bogom ( patut la dia asyik mesej aku suh ready je, aku pun pelik sbb aku fikir dia kat Samarahan lagi) Dia sengaja nak suprisekan aku hehehhehe So, kira aku tumpang kereta Anas je la terus pergi rumah Sufi. Ramai gak geng SMKAM yg datang...

kat rumah Sufi.. family Sufi mmg sporting!!!
next destination sepatutnya rumah Afiq tapi dia org yg dari Kuching kata nak cepat so xdpt nak singgah rumah Afiq. hmmm terus la ke rumah aku... cun gak waktu tu saudara aku datang gak...
geram nyer aku tengok pic ni... cute giler ank buah aku ni.. teringat zmn aku baby dulu heeee anak Kak Wila (my cousin)
sufi sempat gak melencong ke rumah aku heee ngular la tu...tp kira sporting arrr
sahabat2 aku yg dikasihi... thanks sbb sudi dtg...
heee bakal ahli baru org Serian... kawan aku gak Abu~
Seronok je rasa bila da sahabat yg datang berkunjung... Berkumpul ramai2, bersembang ungkit kisah silam..
Meriah rasanya... Terima kasih buat sahabatku semua sbb sudi datang.. Bukan dekat Kuching-Serian... Semoga Syawal tahun akan hadapan akan lebih meriah lagi!!!

No comments:

Post a Comment