daebak ^_^

Thursday, September 9, 2010

Salam Lebaran~

Dah diumumkan hari Jumaat raya.... So, di kesempatan yang ada ini nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat keluarga, saudara - mara dan sahabat2 yang mengenali diri ini. Ampun maaf ku pohon andai diri ini ada terkasar bahasa yg bisa menguris perasaan kalian.Sesungguhnya diriku tidak terniat pun untuk berbuat begitu. Doaku moga kalian semua bahagia di hari lebaran yang bakal menjelang nanti....lolzzz hehehhehe rasa mcm jiwang arrr plak eheeeeeee


Rasa tak sabar nak tunggu malam esok yuhuuuu perang mercun. part ni la syok,,, oit semua cousin2 aku kita b'kumpul ramai2 malam esok...heeee buat sahabatku, nanti raya jemput lah datang rumah erk... Lau nak datang rojer je k....
Dedicated dis song for all my friend>>>>
Hanya Kerana Cinta
(by Hafiz AF7, Aril AF7, Ayu OIAM,  Tini Hotfm & Anne Hotfm )

Keaadaan kita memang sukar
Bukan kerna cinta yang menghalang
Walaupun terpaksa kita terpisah
Namun hanya untuk seketika saja

Tak pernah lepas dari cobaan
Dalam perjalanan percintaan
Tapi ku relakan cintaku untuk mu
Yakin pada tulusnya kasih mu.

c/o
Hanya kerana cinta ku melangkah jauh
Sanggup menyepi mencari ilham ku
Tak ada yang lebih dari itu

ooohhhh~

Hanya kerana cinta ku bersujud pasrah
Mengharapkan belas maaf dari mu
Tak ada yang lebih
tak ada yang lebih
dari itu

Hanya kerana cinta ku melangkah jauh

Oooooo

Bawalah aku ke dalam mimpi mu
Agar ku dapat bersama mu
Walaupun hanya sementara
Sentuhan mu indah

Hanya kerana cinta ku melangkah jauh
Sanggup menyepi mencari ilham ku
Tak ada yang lebih dari itu

Hanya kerana cinta ku bersujud pasrah
Mengharapkan belas maaf dari mu
Tak ada yang lebih
tak mungkin yang lebih
dari itu

Moga lebaran kali ini akan memberi kebahagiaan buat kita semua....
Selamat Hari Raya Aidilfitri... Maaf Zahir & Batin...
~peace,may ALLAH bless♥

No comments:

Post a Comment