daebak ^_^

Saturday, October 2, 2010

ada suka & duka, that is life...

sangat lama dh tak update blog.... dh berdebu la...lolssss yuhuuuu 30 September 2010 yang lepas tamatlah al-kisah aku sebagat student practicum kat SALCRA. dalam minggu lepas memang sangat busy. banyak sangat event yg berlangsung. Ni pun aku tengah busy lagi, hendak siapkan report huhuhuhu aku special case sikit kena buat 2 report. Sangat lemau mula-mula masa nak buat report tu. Maklumat semua dah ada cuma aku perlu taip je. semalam sahabat aku Ruth call. Kesian nya dia dah siap buat awal report tapi laptop dia heng so kena buat dari awal. Dah la kali ni tiga kali pulak tu. Heee aku ni terkejut gak sbb dia kata report hanya 15-35 muka surat je..... aikkk???? ala selama ni aku dok imagine report kena tebal sampai 80 muka surat hahahahaha ( ni la akibat bila tak alert masa baca panduan utk buat report, ambil mudah je muka surat heeee) Ertinya report aku dah leh siap la hujung minggu ni...yahoooooo!!!!!!
Di samping berita gembira tu da gak terselit berita kesedihan. Mula2 dapat cita ni dari FB lec aku. salah seorang sahabat aku masa study degree tengah koma kat ICU, Hopital Melaka. Pengsan kat tempat Latihan Industri dia selepas muntah darah. Sangat sedih bila dapat tahu berita ini. Walaupun aku tak berapa sangat dengan Arwah tapi aku tahu dia seorang yang baik. Malam semalam 1 Oktober 2010, Allahyarhamah Khairunnisa Binti Zakaria telah menghembuskan nafas terakhirnya. Al- Fatihah. Semoga ALLAH menempatkan allahyarhamah bersama2 dengan orang yang beriman. Amin~
Buat sahabat seperjuangan yang lain, marilah kita sama2 berdoa moga diri kita sentiasa terpelihara di bawah jagaan ALLAH. Tahniah kerana kita telah berjaya mendaki separuh anak tangga untuk menuju ke puncak. Ada 5 bulan lagi untuk konvokesyen!!! Jumpa di UUM, Sintok nanti!!!!
~peace,may ALLAH bless♥

No comments:

Post a Comment