daebak ^_^

Monday, October 4, 2010

blogwalking~

kre....kre.... hari ni berjaya siapkan 95% report aku huhuhuhu itu pun aku dah mencarut yang entah apa2.. bila dah boring mengadap benda alah tu aku layan game. Sangat suka game yang masak- masak. Kalau real kan best haha dah la makanan yang dimasak sedap belaka... Dah bosan main game aku sempat blogwalking... Banyak gak blog yang menarik. Actually, sebelum tu aku try register kat nuffnang tapi xdapat!!!! Entah apa masalahnya, email aku asyik invalid je, sedangkan tu email aku. Aishh memang belum rezeki aku kot. Sebelum ni mmg nak req pun tapi jadual kehidupan yg amat padat menyebabkan diri ini malas nak update blog....
Hahahah mcm kelakar je sbb shout mix pun baru taruk kat blog. Sebelum ni nak letak takut lambat loading.. Baru nak belajar selok belok berbelog ni.. Kalau ada tok guru yang sudi ajar tu sangat dialukan heeeee~
Masih kemaruk pasal report... tak dapat nak cta panjang...Kalau diikutkan byk lagi nak story tapi nanti dulu la ye.....A'a tadi sahabat lama telefon aku. Awalnya dia jemput aku hahahaha seorang lagi sahabat aku yg nak dirikan masjid. Xsangka kita semua semakin dewasa kahkahkah rasa macam budak hingusan lagi huhuhuhu
Doaku moga sahabat aku itu bahagia dengan pasangan pilihan hatinya....
Dah lewat ni huhuhu kena tido jap lagi sebab esok da byk benda yg perlu diselesaikan...
Nite....(^_^)v....~peace, may ALLAH bless....

No comments:

Post a Comment