daebak ^_^

Monday, October 18, 2010

come back journey 3

~again ^_^

15 Oktober 2010

Perjalanan hari ni diteruskan lagi. TAPI lambat sikit la sebab enot sakit. Kesian tengok sahabatku enot. Bagi dia rehat jap. Dalam jam 12.30 tengahari aku n enot gerak ke Stesen ERL. Terus ke Stesen KL  Sentral n ambil komuter menuju ke Stesen Masjid Jamek...Shopping time!!!!!!! Nasib baik aku n Enot xleh solat hehehhe ruksah tu.. Puas berjalan2. Mula2 aku pening sebab xtau nak nak beli apa.. Banyak sangat pilihan dan rambang mata dibuat nya..... Arghhh,kalau ikutkan hati nak je aku borong semua hehehe

Pilih punya pilih, aku beli la kain satu, tudung dua n pin tudung macam2 warna sbb 7 pin bersamaan dgn RM10 je. Selepas tu aku dan enot menuju ke kedai buku minerva kat Jalan TAR.Adoiiii lagi skali aku pening, sangat murah... Cuba bayangkan dah la harga novel tu ikut price semenanjung pastu ada diskaun 20% lagi. Ish, memang berbaloi la. Setelah agak lama memilih aku decide beli 3 novel~ Rooftop Rant by Hlovate, Coke and Sundae by Ilya Abdullah dan Cinta 3 Suku by Herna Diana. Sangat puas hati!!!!! Bayangkan 3 novel cuma RM 47... Hmmm,kalau kat swk memang xdapat price macam tu... Dan yang paling aku puas hati.... Koleksi Hlovate aku dah cukup!!!!! Aku dah miliki semua novel Hlovate~   

Dalam jam3 petang aku n Enot naik komuter kat Stesen Bank Negara ke Mid Valley. Dah janji jumpa sahabat SMKAM kat situ. Sementara tunggu adik paie, ida n naz sampai...Apa lagi aku n enot window shopping lagi!!!! Heeee dah window shopping itu berhasil... Aku beli lagi dua pasang baju... Heeeeeeeee
Dah cukup xnak beli lagi!!!! Adik aku dah call suh tunggu kat food court....

Hehehehhe lepaskan penat duduk kat food court menunggu ketibaan sahabat yg lain..... Akhirnya adik aku Rafaie sampai.... Hehehhe kelakar la dia.... Yeeeeee dapat hadiah dari adik aku...Belated besday present~

thanks dik paie 4 dis sweet present ^_^
Menunggu ketibaan 2 org lagi sahabat kita orang. Dik Paie dah lapar, so kita orang suh dia order dulu. Hmm sangat tidak sangka...Baik sangat adik aku ni.. Dia bagi kita orang empat RM10 seorang... Hahahahha terkejut gak mula2... Gelak kita orang... Moga adik ku sentiasa murah rezeki.... Sempat lagi posing hehehhe

from left: Naz, Ida, Enot & Dik Paie~

hehehhee sweet ^_^

banyak lagi pic yg kita org capture tapi cukup la aku share 2 pic tu je kalau tak nanti pjg plak entry aku nanti... hehehhe Dah puas jalan2 kita orang berpisah dalam jam6 petang. Dad aku dah call suh xlambat sangat. Aku n enot berpisah kat Stesen Mid Valley. Enot menuju ke stesen Serdang. Aku plak ke Stesen KL Sentral.Mak oiii ramai giler orang...Maklumlah time tu semua org balik keja. Tu pun aku terlepas komuter xdapat nak berebut dengan manusai yg ramai giler. Naik komuter kedua dlm jam6.50 ptg. Sampai ke Stesen KL Sentral ambil beg yg aku simpan kat lokar dan terus beli tiket teksi nak menuju ke hotel.

Ni kisah yg agak ngeri bagi aku. tunggu teksi pun lama sbb ramai org. Dalam jam7 lebih baru sampai turn aku. Mula2 ok je, Pak Cik Teksi tu sembang la... Apek punya pemandu.. Ingat dah berumur ok, sekali tu dia.... Bila dia dah cakap pelik2 aku dah takut...Seram sejuk aku!!! Rasa nak keluar je dari teksi tu.. Aku baca la bermacam2 surah.... Apa dia ingat aku ni perempuan murahan ke??? Minta nombor bilik kat hotel la... Habis keluar perkataan &$@$%$%@#$ dari mulut pemandu tu.... GSTK punya org!!!!!Arghhhh aku rasa nak nangis. Dah la sekarang ni mcm2 yg berlaku kat KL.. Baca segala mcm surah... Nasib baik sampai gak aku kat Hotel Putra Muda.. Terus aku ambil kunci kat kaunter masuk bilik...

Sampai je bilik terus tenangkan diri. Dad n Mum aku kat Sogo time tu. Dad aku suh aku pergi Sogo jumpa dia org. TAPI aku trauma lagi..... Rehat sambil tengok TV... boring la plak... Berfikir2 nak turun bawah sbb kwsan situ byk gerai,,, bila fikirkan pemandu yang gila tu aku jadi takut!!! Xjadi.. Duduk la kat bilik sampai Family aku sampai..... Ngeri betul la kalau aku fikirkan peristiwa tu.....

Malam terakhir kat KL... Esok dah balik Sarawak!!!!!!1

No comments:

Post a Comment