daebak ^_^

Tuesday, October 19, 2010

mana lagi comel???

Rasanya lama dah aku tak layan cerita Korea. Apa cerita terbaru sekarang pun aku tak tahu. Ye la sebelum ni busy memanjang. Tengok TV pun jarang apatah lagi nak layan cerita Korea 24 jam eheeeee Kalau dulu wajib akan layan cerita korea sampai pagi, sanggup tak tido malam. Hmmm, ni la orang kata perubahan hidup untuk menjadi lebih dewasa. Hahahhaa ye ke???? Aku rasa macam budak2 lagi dan belum sedia nak dipanggil dewasa walaupun hakikatnya memang dah menjangkau usia dewasa eheeeeee

Apa erk cerita korea terbaru sekarang?? Yang aku tahu akan datang cerita It start with a kiss versi Korea. Kalau sebelum ni ada versi Japan n Taiwan. Memang best la. Cuma versi Jepun ada kureng sikit eheee agak menyampah sebab heroin dia. Kalau versi Taiwan memang best sangat2. Hehehhe siap da collection peribadi ISWAK1& 2 heeeee

ISWAK korean version~
rasa xsabar nak tengok cita ni. Arap best lagi dari versi Taiwan. TAPI sayang hero tu bukan pelakon favourite aku huhuhuhu rindu plak nak tengok 'kekasih hati' aku berlakon huahuahua perasan kan???? I'm big fan of Kim Bum & Kim Jeong Hoon. Minat giler kat dia orang... Sesangat!!!!!! Minat kat Kim Jeong dulu sebab tengok dia berlakon dlm Princess Hours gila feeling habis... Pastu muncul plak Kim Bum hehehhe walaupun dia bukan watak hero dalam Boys Over Flower tapi aku suka gak kat Kim Bum. Sebab... Dia cute sangat.... Comel!!!!!! I like smile eyes ngeeeeeee~

Kalau bagi korang la, mana paling comel?? Kim Bum or Kim Jeong Hoon??? Aku suka dua2 la...... mcm mana ni erk?? eheeeeee sukar untuk buat pilihan..ahaksssss

mana lagi comel???

Hahahaha kalau aku kena gak decide sapa yg aku pilih jadi 'kekasih hati' hmmm aku pilih Kim Bum la.... Kim Jeong akan jadi abang aku hahahaha nak juga dua skali hehehehe Bila cerita pasal Korea ni hati meronta-ronta...Xsabar nye nak jejak kaki kat Korea.. Bilalah agak nya masa itu akan tiba????? heeee ^_^

Doakan erk moga impian aku itu akan cepat tercapai.....(^_^)

No comments:

Post a Comment