daebak ^_^

Sunday, October 10, 2010

rindu pada keindahan pantai~

Tiba-tiba rasa rindu nak pergi pantai la plak. Sangat lama rasanya tak mandi-manda kat pantai. Last pergi pantai masa lepas habis exam sem lepas cun public holiday plak tu 1 Mei 2010. Kenangan yang sangat manis dan paling extreme hahaha aishhh rindu plak kat member-member yang lain..(^_^)v


salah satu perkara yang paling aku suka ialah PANTAI. Kenapa aku suka pantai? Sebab aku sangat suka melihat panorama cantik yang boleh kita hayati. Aku suka merenung jauh ke hujung pantai seolah-olah langit dan laut itu bercantum. Begitu cantiknya alam ciptaan ALLAH. Melihat dua perkara yang berbeza tetapi bila menghayati betul2, seolah kedua perkara yang berbeza ini bercantum. Hahaha entah korang faham ke tak apa yang aku maksudkan ini. Mungkin hanya aku yang faham..... apa2 pun, I like beach!!!!!

Port Dickson Beach, Negeri Sembilan

Here I am again
Waiting on the moment you decide
To leave me stranded on the edge of nowhere
I’ve been so close to you so many times
I feel like I could drown
I wish that I could fly away from here
But I’m still coming down

with my friend... From left: Alex aka abg extreme hihi, Me & Ruth.... miss both of u *_*

rindu pada sahabat seperjuangan. bila agak nya kita dapat lepak macam ni lagi?? Masing - masing dah membawa haluan sendiri. Memang betul lah kata orang ( hehehe terutamanya lecturer & cikgu aku dulu) zaman belajarlah zaman yang paling indah. Sambil belajar leh jalan2, kenal ramai orang, cuba perkara baru. Really enjoy that moment.

It's amazing
We go through changes
When times get crazy
It's up and down, it's hot and cold....
These complications
Just keep on coming
There ain't not running 
When it comes to life
That's how it goes....

~peace,may ALLAH bless♥

No comments:

Post a Comment