daebak ^_^

Monday, October 4, 2010

Senarai penting!!!!

Hari ini dimulakan dengan perasaan bengang :-( sebab teringat dengan kata2 kawan aku kat FB dia yang report kena hantar di kolej selewat-lewatnya 11 Oktober ni... gila apa, aku dah book tiket flight semata-mata nak hantar report 13 Oktober ni ( kalau mengikut panduan ari tu tarikh last hantar report pada 14 Oktober 2010).. hmmm, susah gak bila study kat semenanjung dan tempat praktikal kat sarawak.... Ala2 dua benua gitu huhuhu

Rasa kecut perut gak...Aishhh report tu bukan leh buat main2 karang xmasal aku xleh konvo next year uwwwwaaaaa :-(''''' . Nak sedapkan hati call sahabat aku, Ruth (praktikal kat swk gak). Dia pun sama flight ngan aku nanti. Ok set, kita org decide hantar je ikut tarikh asal.Anggap je semua tu humors. Lagipun last minit tahu hal ni. Janji da alasan munasabah.

Nak senaraikan lah dokumen yang penting:

1) Report ( ok, hampir siap 96%.... )
2) Borang Kehadiran & maklum balas majikan ( ni pun tadi ada masalah sikit masa majikan aku faks, nasib baik last minit lecturer aku call kata faks dah diterima...Fuhhh,lega..Ok settle)
3) Buku log & maklum balas syarikat ( ok, settle dah aku isi....)

Harap semuanya berjalan lancar nanti..... sangat tidak sabar nak hantar tugasan terakhir ini...*_*
Lepas ni tamatlah al-kisah aku sebagai seorang pelajar.....
Bersedia untuk menempuh alam baru...Alam pekerjaan...
~peace,may ALLAH bless♥

No comments:

Post a Comment