daebak ^_^

Thursday, October 21, 2010

uwwaaaa terharu!!!!!

http://miraie2713.blogspot.com
Syok nye rasa.... Sebenarnya tengah pening dek usaha gigih nak daftar Nuffnang. Ish, memang banyak kerja... Asoi..terasa macam programmer ada gak ngeeee~ Dah syok dapat letak iklan Nuffnang tiba2 salah copy la. Ter'copy' yang saiz kecil nampak tak sesuai so edit balik. Hmmm,memang sangat memeningkan kepala.

Setelah bertungkus- lumus akhirnya usaha aku berbaloi eheeeee berjaya lagi!!!!! Uwwwaaaaaa rasa nak nangis, sangat terharu. Cuba korang tengok iklan apa yg dipaparkan...AirAsia!!!!!! Sangat suka!!!!! Gembira tak terkata. Boleh la aku tolong promote AirAsia skali. Hehehhe *_*

Nak peluk2 je rasa kat board iklan tu. Semangat nak ber'blog' naik dan akan berusaha untuk lebih mantap lagi.Huhuhuhu sangat gembira!!!!! ngeeeee berapa kali aku nak kata aku gembira??? TAPI mmg itu yang aku nak luahkan.... Usaha aku selama ini akhirnya berbaloi. Tak sia-sia kan. 

Mula-mula ada gak aura nak give up. Nasib baik aku tak ikut kata hati yang tak baik tu eheeee kalau tak mesti sampai sekarang tak berjaya. So, never give up!!! Believe u owez can do it!!!! Dont stop, Believe It!!!! ^_^

No comments:

Post a Comment