daebak ^_^

Sunday, November 28, 2010

blog cinta terbaik...

Terpana sebentar aku dibuatnya... Tuan punya blog begitu pandai bermain dengan kata - kata. Gaya penceritaannya begitu menarik. Membuat hatiku tertarik dan terus menjadi follower empunya blog... Apa yang menarik di blog tu??? Kisah cinta tuan punya blog yang berlandaskan syariat Islam begitu menyentuh jiwa..... Zaman sekarang ada lagi ke yang nak bercinta macam tu??? Jumpa pun jarang tup tap dah nak kahwin.... Tapi ini benar2 wujud... Nak tahu kisah selanjutnya?? 
Singgah kat blog ni(mia-addin)....



Di kesempatan yang ada ni, nak ucap Selamat Pengantin Baru buat empunya blog  'Istana Cinta Adin-Mia'.(^_^)... Moga perkahwinan kalian sentiasa mendapat rahmat dari Allah dan berkekalan hingga ke akhir hayat. Tak sabar nak tunggu entry terbaru pasal kenduri tuan punya blog..*_*

~ Moga mendapat cinta hakiki....' Ku mencintaimu kerana ALLAH'.... Amin.....


No comments:

Post a Comment