daebak ^_^

Monday, November 15, 2010

congrat Enot...


Entry ni khas kutujukan buat sahabatku Majenah Mustapha aka Enot... Akhirnya, penantian dia berakhir. Hmmm, memang kita orang dua ni ada chemistry la hehehe. Semalam penantian aku berakhir, result final dah tahu dan hari ni pulak giliran Enot dapat berita gembira. Yahooooooo, aku tumpang seronok la sebab sahabat aku dah dapat tahu dia bakal posting kat mana... Of coz la kat Sarawak kan hikhikhik....

Congrat my friend, lega je rasanya kan??? Yeah, segala debaran telah pun berakhir. Kan aku dah cakap hari tu. Sebuah penantian yang lama pasti akan membuahkan hasil yang memberangsangkan hikhikhik kena ada kesabaran dan usaha yang jitu, pasti kita akan berjaya!!! Enot akan bergelar seorang pendidik la lepas ni. Cikgu Enot~ So, do ur best k my friend hihihi

Sama-sama la kita menyumbang bakti kepada negeri tercinta, Sarawak ibu pertiwi.... Maju Sarawak!!!!
Thanks being my best friend..... Next planning, will fullfill our promise. Creating Love~ K.O.R.E.A *_*


No comments:

Post a Comment