daebak ^_^

Tuesday, November 2, 2010

entry ke 100^_^

Hahahaha gelak sorang2 aku bila nak buat tajuk entry ni... eheee orang lain dok kira follower aku pulak dok kira entry eheeee Dah berjaya mengarut sampai entry ke 100 hihihi *_*

Sebenarnya ingat nak buat entry ni pada 1 November... tapi dok sibuk blogwalking tak sedar dah 2 November la plak ngeeee xpe la kan janji ada gak entry. Tu la aku ni kalau dah jumpa blog yang best memang akan lama la aku menyinggah kat blog tu hehehe sampai xsedar kat rumah sendiri....

Kebaikan blogwalking ni banyak la gak. Dapat banyak info yang berguna. Hmmm, ada gak keburukan nya tapi kita kena sentiasa berfikiran positif kan.. Yang baik dijadikan sempadan yang buruk dijadikan tauladan, itulah dinamakan pembelajaran.. Dah aku mengarut macam cikgu la pulak huhuhu

Ok, aku nak sambung lagi blogwalking. Mencari idea2 yang bernas. Perkongsian hari ini>>>>>

2 comments: