daebak ^_^

Friday, November 5, 2010

hilang sudah keraguan

Hari ini awal giler aku sedar dari tidur. Lepas solat Subuh xleh nak lelap semula, so layan novel 'Cinta Pertama'. Dah baca habis novel ni beberapa tahun yg lepas eheee saja nak baca balik. Hmm, kena cari novel baru lagi ni. Xsangka terlelap gak aku tapi xperasan dalam jam berapa aku lelap balik ehee.

Mimpi lagi!!! Seolah2 berada dalam sebuah kelas bersama-sama dengan sahabat2 sekolah agama dahulu. OMG, mengulit kenangan betul. Kita orang tengah study. Lepas tu gerak ke surau ramai-ramai memang betul2 macam zaman sekolah dulu. Sangat rindu pada kenangan itu..*_*

Aku tersedar tiba2 dan hari sudah siang. ngeeee Lepas buat apa yang patut ( harus la pergi gosok gigi dan basuh muka). Aku nak call nombor yang call aku semalam. Confuse semalam sebab surat yg sampai dari Grand Margerita Hotel tapi yang suruh aku pergi interview Riverside Majestic Hotel. Neves gak mula2 tapi pastu ok. Broken English pun jadi la. Rupanya, dua company ni adalah sama. Patut la. Akhirnya, tiada lagi keraguan. Lega je rasa. Lepas ni kena prepare untuk interview....

p/s: Alergik aku kepada 'telephone call' semakin berkurangan. Tak sabar nak pergi interview dan tak sabar nak pergi melancong....(^_^)V

No comments:

Post a Comment