daebak ^_^

Monday, November 29, 2010

Istana Cinta 'Adin-Mia'

Sudah... Aku masih terbayang-bayang lagi kisah cinta akak Mia ni. Malam semalam aku sanggup mengadap laptop berjam-jam semata-mata nak tahu kisah cinta kak Mia dan Ustaz Adin dari mula. Pencarian pertama, keliru la juga. Al-maklumlah baru pertama kali singgah kat blog kak Mia dan hati terus tertarik tapi akhirnya bila dah jumpa label key untuk kisah tu baru senang nak baca ikut episode. Fuhhh, respect arr ngan kak Mia... Dia betul-betul garap cita tu.. Aku pulak begitu khsyuk  seolah-olah aku tengah membaca novel hehehe novel baru aku semua aku tolak ke tepi hikhikhik....

Semalam cuma sempat baca dari episod 1 hingga episod 9 je dan rasanya ada beberapa episod yang tak jumpa..Kak Mia...Plezzz help me!!! ahahahhaa ^_^.. Kak Mia... Leh tak saya buat link terus ke episod cinta akak tu??? Mudah untuk saya nak baca balik.... Hehehhe akak pun untung kan??? Kira menyebarkan kebaikan ni....

Episod 1~ (klik sini)
Episod 2~ ( klik sini )
Episod 3~ ( klik sini )
Episod 4~ ( klik sini )
Episod 5( klik sini )
 
Episod 6~ ( klik sini )
Episod 7~ ( klik sini )
Episod 8~ xjumpa la ;-( huhuhu rasa macam xpuas membaca... kak mia tulun...tulun....ngeeee
Episod 9~ ( klik sini )
Episod seterusnya~ belum langsai lagi proses membaca... Dah berapa episod la agaknya erk??? Kenapa la aku lambat sangat jumpa blog akak Mia ni hikhikhik *_*  Apa yang pasti happy ending huhuhu mabruk.... barakallah... ye akak... 'Selamat Pengantin Baru'... Semoga terus berada dalam rahmat ALLAH...

p/s: Just for kak mia~ blog akak memang superb power... realy inspire me (^_^)... Terima kasih banyak2... Semoga akak terus mendapat kebaikkan dari-NYA..

~ Mengharap cinta dari ALLAH.... ' Mencintaimu kerana ALLAH'.. Cinta hakiki!!!




1 comment:

  1. terima kasih buat adik yg sentiasa mengikuti perkembangan sambungan novel

    kini,akak dh msk chapter 29.(akan dipaparkan di blog baru akak)

    http://mia-zara-ina.blogspot.com/

    salam ukhuwah dik

    ikhlas dr kak mia

    ReplyDelete