daebak ^_^

Tuesday, November 2, 2010

K.E.S.A.B.A.R.A.N

Hmmm, adoiiii mendapat panggilan telefon dari JKM petang tadi betul membuatkan aku tak senang duduk. hehehe Bila fikir balik aikkk aku ni macam ada aura psycho la pulak... Bukannnya apa memang aku dalam minggu ni asyik menanti panggilan dari JKM.. Sanggup bangun awal pagi duk tunggu telefon rumah berdering. Akhirnya, petang tadi baru dia orang call aku....

Dan keputusannya...Kena tunggu result akhir aku keluar gak... Sebab status sekarang masih pelajar yang sedang menunggu result keluar..... Walaupun aku ada attach sekali surat dari lecturer aku yang menyatakan aku dah tamat pengajian dia org xterima... Nak x nak kena la tunggu. Kesabaran perlu ada....

Hmmm, penantian ini memang sungguh menyiksakan huhuhu TAPI aku percaya segalanya, rezeki itu datang dari ALLAH. Kalau dah rezeki aku nanti ia xakan ke mana gak, akan datang juga kepadaku eheee Yang penting kesabaran itu kena ada ^_^

Berfikir2 untuk memohon satu peluang ini.. TAPI kena berhijrah dari Sarawak.... masih dalam pertimbangan.. Atas nasihat seorang sababat dengan kata2 'Izah oiii rezeki ni ada kat mana2.. try je la mohon..' Hmm, ye la aku cuba gak nanti... Moga sentiasa dalam limpahan nikmat ALLAH..... Doakan yang terbaik buatku....(^_^)v


Dare urself 2 dream & dare urself to fulfill it...
Live well or live hell... 
U choose!
La Tahzan...
~may ALLAH bless♥

No comments:

Post a Comment