daebak ^_^

Sunday, November 14, 2010

korea drama....

Mood nak layan drama korea kembali lagi. Hehehe masa bergelar practical student hari tu aku langsung xsentuh pun cd/dvd korea aku yang melambak. So, bila dah free apa lagi selongkar balik khazanah yang bertimbun dalam kotak. Aku ni mempunyai satu tabiat buruk yg xdapat nak elak. Pantang ada cd/dvd best pasti akan beli walaupun aku tahu banyak lagi cd/dvd yang aku beli sebelum ni xhabis lagi aku layan.Aku akan beli dan beli sehingga menjadi harta karun hihihi 

Hari Khamis yang lepas aku beli lagi cd baru. Drama Korea 'My Lovely Samsoon'. Ala  ni cerita lama tapi aku teringin nak tengok balik. Animax tengah dok main cerita ni dengan alih bahasa melayu pulak tu. Kelakar bila tengok muka korea tapi bercakap bahasa Melayu. Bila tengok kat TV kan tak puas. Tanya sahabat lain semua xda koleksi cerita ni. Nasib ari Khamis tu jumpa hehehehe beli yang ori ok RM48.00 ngeeee sanggup kan aku ni..... itulah aku..demi korea sanggup berhabis $$$$ hehehehhe malam tu aku layan cerita my lucly samsoon sampai habis.... one night 16 dics hehehhehe ada berani???? Tengah sakit pun sempat lagi kan hehehe *_* Aku suka jalan cerita tu sebab watak hero dia fuh, terasa lakonan dia. Aku suka kalau seorang lelaki tu ego dia jatuh.... walaupun watak heroin agak tua tapi cerita tu mantap....***** aku bagi.... Dan aku perasan...kualiti cerita dulu-dulu lagi best dari sekarang......

Bila satu drama dah habis, sekarang ni dalam proses layan drama 'You and I'... Boleh la....watak hero agak tua dan xkenal pun sapa pelakon tu. Agak nerd dan pelik sikit tapi jalan cerita agak lucu.... Malam tadi xlayan sampai habis so nak sambung layan lagi ni hehehhehehehehe

Aduhhh, banyak lagi cd/dvd yang menanti....Inilah akibatnya kalau asyik membeli sampai tak ada masa nak tonton semua cerita tu. *_*

3 comments:

  1. a0k eyh ~ pinjam lak...kmk tk tgh nunggu exam lyn korea jak2..hello baby shinee n princess hours... sigh~ nak ya li masuk exam mek lak..ish~

    ReplyDelete
  2. hahahaha boleh..datang jak rumah...pilih nak ne yang berkenan...ada dua kotak penuh dengan cd/dvd hikhikhik^_^

    ReplyDelete