daebak ^_^

Sunday, November 28, 2010

Novel Terbaruku~

Beberapa hari ni, mood malas nak update blog menghantui diri. Hari ni pulak mood nak berbelog datang lagi. Salah satu sebabnya, mungkin blogku sudah berwajah baru hahaha Mengada pulak aku ni. Journey hari tu pun aku tak update lagi. Lepas ni akan menyusul ye, sebab tadi dah transfer pic yang di ambil masa journey hari tu ke laptop.

Aku tengah berusaha menghabiskan proses membaca novel-novel yang aku beri hari tu.


Hahaha jangan terkejut ye. Aku memang kaki novel. Hari tu borong lima buah novel ni sekaligus. Nasib baik la harga yang kedai tu bagi murah sikit. Sebab apa aku kata murah?? Sebab semua novel yang di jual kat kedai tu ada diskaun 20% huhuhu amacam?? Ok kan... Nak tahu ke nama kedai tu?? Bagi sesiapa yang memasang niat nak borong novel tu, boleh la pergi ke Kedai Buku Minerva kat Jalan Tun Abdul Rahman. Orang-orang Kuala Lumpur mesti dah sedia maklum dengan Jalan TAR kan?? Tempat memborong hehehe

~ Novel 'Cinta Dua Benua' tu aku dah baca. Pinjam novel tu dari sahabat aku. Tapi beli gak untuk dijadikan koleksi peribadi..... That story... Remind me about someone... My oldies story ohhhhh *_*

No comments:

Post a Comment