daebak ^_^

Sunday, November 14, 2010

penangan korea...

Hmmm, entah apa-apa la aku hari ini. Malam tadi layan cerita 'You and I' sampai satu tahap yg xdapat nak dihuraikan huhuhuhu aku naik loya tengok hero tu. Lastly, aku skip terus tengok episod last hahaha dah tahu jalan cerita macam mana bila dah sampai tengah2 cerita macam hampeh so tunggu apa lagi terus ke ending je..ok the end hihihihi

Lepas tu aku browser laman web drama korea. Alamak.....rupanya aku dah banyak ketinggalan. Ada satu cerita baru Lee Min Ho.. Tajuk cerita tu 'Personal Taste'. Baca sinopsis je aku dah tahu cerita ini best. Ok akan cari drama ni pulak. Susah betul la bila dah balik swk ni. Bukannya apa, pusher aku pasal2 korea ni harus la dari 'semenanjung' ngeeeee Nasib baik malam tadi sempat chat ngan sahabat aku 'Ckirn'.... La, dia pun dok layan habis korea dan memang buat la bisness kecilan pasal benda ni. Ok, aku pesan kat dia je la nanti.

Aku ni macam tak puas hati je. Rasanya sebelum ni pernah tengok dvd 'Personal Taste' ni kat kedai dekat port yang biasa aku pergi. Petang tadi dengan semangatnya aku pergi kedai tu. Lama juga la aku belek cd/dvd yang ada...Hampeh...xda pun cerita tu..aishhh entah apa2 la aku ni..... TAPI memang sebelum ni aku macam pernah nampak..... hmmmm, xda rezeki aku kali ini. Apa yg aku nak xda.......

Malam ni aku nak layan cerita apa pulak erk???? Arghhhh, pening sudah...... banyak sangat pilihan!!!!! 

p/s: Sangat tidak sabar. 2 day more left.... time to fly again ^_^

3 comments:

  1. bukak le web maadu.com...hehe...kmk pun da jd crazy juak..ish~ semuanya kerna hello baby shinee.. alu melelat ke k-pop group n cerita... kat swk mahal x ow? kmk tk mun da festval ng ada jual juak cta2 korea..yg x ori pn rm5 sekeping cd.

    ReplyDelete
  2. slow glk mun buka web ya..... ya lemah nyawa... mun da cd/dvd terus baruk puas... best ka cta hello baby shinee??? hehehehe
    mun da nemu cerita 'personal taste' padah kmk hehe
    kat swk susah kit nak dapat cerita korea yg best. p kmk tauk la cne port yg da jual nak murah mpun hehhehee

    ReplyDelete
  3. best..nya bukala story p mcm ngga cdak kump penyanyi jg baby..lucu2 jak...
    personal taste ya kwn mek ada p ngga lam laptop la..lam utube ada nk hello baby shinee ya..

    ReplyDelete