daebak ^_^

Monday, November 15, 2010

S.U.C.C.E.S.S+ F.L.Y


Bukan mudah untuk menggapai sebuah kejayaan. Ia memerlukan usaha yang gigih. Kalau kita belajar Add Math kita akan selalu ingat persamaan ini~ y= mx + c, E=mq^2.....BUT for success equation, always remember U.S.A.H.A+ D.O.A+T.A.W.A.K.A.L= KEJAYAAN~ S.U.C.C.E.S.S >>>>> Perasaan aku sekarang ni berbunga-bunga je hehehe *_* ( xsalah faham ok, bukan nak masuk fasa kejiwangan) Terasa senyum sampai ke telinga (^______^) hikhik syukur ku panjatkan kepada-NYA. 


Bila dah kecapi kejayaan perkara yang paling utama ialah bersyukur di atas segala nikmat dan selepas itu??? Hehehehe of coz la time to fly~ Esok sahabat aku Enot akan fly ke Miri. Lusa giliran aku pulak fly ke Kuala Lumpur. Ha, kan aku dah kata...Antara aku dan Enot memang ada chemistry. Part berakhirnya sebuah penantian, kira aku dulu baru enot. Ni part fly pulak enot dulu baru aku hihihi Apa yang pasti keinginan kita orang berdua adalah sama. Creating Love~ K.O.R.E.A hehehehe

Have a pleasant trip esok, Enot. Enjoy ur flight..... Kirim salam ngan Pilot n Steward kitak esok k...
I LOVE TO FLY....(^_^)V
Dare urself to dream & dare urself to fulfill it!!!
Live well or live hell... ???
U choose!!!!
~may ALLAH bless♥


p/s: Enot, kelak kahwin mesti sama ka?? Hahahah tapi rasanya kitak la dolok hehe dah ya baruk turn kamek hikhik....Abg Burger+ Enot=ABE hehehe *_*

1 comment: