daebak ^_^

Tuesday, December 28, 2010

hidup sekarang.....

Hmmmm, hari ni kira kerja aku yang melambak-lambak tu dah settle separuh. Lega je rasa... Hari ni aku dapat pengalaman baru. Petang tadi join department meeting huhuhu nervous juga ooooo al-maklumlah 1st time hikhik harus la da sesi suai kenal... Semua dah berumur huhuhu xda chance la aku nak cuci mata huhuhu ada hati gak aku ni kan...^_^

Hahaha bila dah menjalani kehidupan sebagai seorang yang bekerjaya ni, banyak perubahan yang aku lakukan.... Nak ke aku mention satu-satu???? Huhuhuhu banyak la.... nanti la aku buat entry khas... akan aku huraikan satu persatu hihihihihi tapi yang paling penting.... Baju-baju aku semua laundry hahahhahha tahap kemalasan yang kronik...bukannya apa....tempat aku menyewa ni huh bilik mandi tu tak selesa untuk membasuh baju..... So, nak senang laundry je la... Murah je... kira budget seorang RM2 je hihihi sebab share gak ngan member..... Tapi laundry tu tak termasuk proses kering baju la... cuma basuh je..... Ok la tu..pastu aku sendiri la jemur....

Mata pun dah mula mengantuk...Esok banyak lagi kerja yang perlu diselesaikan..... Moga semuanya baik-baik saja~

No comments:

Post a Comment