daebak ^_^

Friday, December 31, 2010

Salam semua~

Selamat Pagi semua hahahaha terasa best je tidur hari ni.. Seronok nyer off day hihihi tapi malam tadi mimpi muka-muka semua Head of Department hahahaha kelakar je.. Al-maklumlah semalam pun aku dapat tahu yg hari ni cuti lambat. Bila keje company ni tak sama dengan orang yang keje government.. Kira semua hal-hal yang berkaitan dengan cuti perlu mendapat persetujuan dari General Manager....

Pagi semalam bukan main aku dan rakan sekerja aku, Ik Ching gembira hahaha ye la cuti kan... sapa yang tak gembira.. Lepas tu boss aku pun kata maybe cuti...Tapi kegembiraan itu bertukar menjadi haru-biru bila semua Head of Department habis meeting.... Huh, GM kita orang tak ambil PH tu....

Bila dah jam5pm semalam, kita orang semua bersiap sedia nak balik....Tiba-tiba boss aku melatah... aikkkk apa kehal la pulak ni... Aiyoooooo GM hantar email...tuttttt.....tutttt YAHOOOOOOOOOOOOOO hari ini kita orang off day.. Siap GM attach memorandum dan undang2 yang berkaitan dengan pekerja & cuti umum hahahhaha kelakar je..... Harus la kan....Negara Malaysia kan ada undang-undang yang perlu dipatuhi...Segala cuti umum yang diumumkan oleh kerajaan harus juga di ambil oleh setiap organisasi. Bagi yang perlu bekerja pula, harus dibayar dengan kadar yang telah ditetapkan..wahhh, panjang je HR ni berbicara.....hikhikhik Aku dan Ik Ching apa lagi huhu berlonjak kegembiraan...Hooreyyyyy....Balik rumah...... Cuti panjang!!!

Now, I'm at home...Home sweet home..yeahhhhhhh mood nak update blog tinggi tahap langit... Banyak yang nak dikongsi..^_^ I like it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment