daebak ^_^

Sunday, December 26, 2010

takut...takut...

Oh,tidak..... rasa takut je... bukannya apa... bila dah duduk luar ni dan ada kawan hancus sudah program diet ku..... Sebelum ni duduk rumah ok je.... Hmmmm, dalam dua hari ni terasa macam banyak makan.... Tidakkkkkkkkkk kena mula semula.... Sudah tersasar.... Tak mau naik lagi..... Tolonglah bertahan sehingga aku mencapat target.... Aku tak nak kurus aku cuma nak turun sedikit je...... Nak kata makan banyak tak juga tapi masa untuk bersenam memang tak ada langsung.....

Buat bulan pertama ni tak pe la aku bertahan dulu..... Lepas ni kena strunggle berlipat ganda untuk Januari dan Februari tahun hadapan... Target aku ialah masa aku konvo nanti kena ada penurunan.... Hehehe Nasi memang aku still elak lagi... Cuma sekarang ni kurang makan sayur dan buah je.... Huhu tak ada tempat nak masak... Aku balun kuih, roti dan mee...yang kalau diikutkan memang tak baik.....

Susu Omega pun aku dah tinggalkan huhuhu sebab tu aku rasa diet aku macam tak lengkap je... Ok, esok kena mula lagi... Minum susu....baik untuk kesihatan.... Say no to rice still lagi... Tapi aku akan makan juga nasi dalam sebulan tu kira 2 atau 3 kali....Sebab aku memang suka makan roti/mee berbanding nasi hihihi

Aku sudah mencarut.... Esok dah mula bekerja semula...cepat betul masa berhujung minggu ni berlalu... Haishhhh sudah rindu dengan bilik dan rumahku.... Nak tengok TV huhuhuhuhu plan nak balik rumah hujung minggu ni......^_^

No comments:

Post a Comment