daebak ^_^

Sunday, January 30, 2011

Aim Higher~

Hari ni aku memang lepas gian..Oooo jangan ingat aku buat keje pelik ye. Aku hanya lepas gian nak berbelog lah... hehehe habis blog orang aku singgah...tu pun ada banyak lagi list yang menunggu. Haishh ye lah sejak perubahan hidup ni. Dulu zaman belajar walaupun busy mana pun tetap ada masa untuk o9 hmmm sekarang ni... bila busy keje, balik rumah cuma ingat nak tidur je. Kalau o9 pun aku cuma buka FB n update game hehehe blog memang aku tak buka langsung..sedih je, cian blog aku...disisihkan......

Dah lama gak aku tak hang out ngan sahabat yang lain. Semua busy dengan life masing2. Al-maklumlah semua baru dalam fasa nak memantapkan kerjaya. Sekarang ni kerjaya aku macam biasa ok je. Dah tak headache macam mula-mula dulu. Kira dah leh faham selok-belok bidang tugas seorang Training Coordinator. Hmmmm, memang busy dengan training yg banyak.... Kdg2 aku gelak dlm hati bila tengok kerenah pekerja yg atteng training yg aku handle.. heeeee pekerja aku kebanyakannya dh berumur heee

Dah lama gak aku tak fotogedik hahaha minggu lepas sempat gak aku, zira and dila lepak kat waterfront kuching..Sempat la mengedik sekejap.... Yeahhhhhhh, my latest pic>>>>>


hehehe lepas ni berharap untuk mendapat kerjaya yg lebih baik lagi. I want aim higher..... I want to be the best...



May ALLAH bless~

No comments:

Post a Comment