daebak ^_^

Monday, January 31, 2011

jumpa mak mentua^_^

Hahahaha tajuk entry yang memang boleh menimbulkan syak-wasangka hihihi percaya tak aku g jumpa ngan bakal mak mentua aku??? hahahaha xda lah, mana nak jumpa mak mentua... pakwe pun tak da lagi huhuhuhu itu semua adalah mimpi semata-mata...sereyyy je... macam poyo da gak.... tapi rasa macam syok je dan plus neves hahaha macam tu kot perasaan lau jumpa mak mentua... Kira sweet dream la hehehe nak story la sikit pengalaman aku jumpa mak mentua hehehehhe


Pada suatu hari.... tiba2 muncul sebuah kereta silver.... rupa macam kereta Proton Savvy je... bila lihat pemandunya, erk macam ku kenal je... Ya, dia insan yang pernah bertakhta di hati...hahaha poyo......
I: Kenapa awk muncul lagi dlm hidup saya? Bukankah kita sudah tdk ada apa2 lagi hubungan...
N:Maafkan saya sebab muncul lagi dlm hidup awk...
Mulalah sesi ala2 gaduh huhuhu aku la yg suka gado2 ni..biasala... heee emosi yg terlebih dari biasa.. saja nak cover perasaan yg nervous time tu.... Entah tiba2 aku pun tak faham mcm mana aku leh jadi lembut hati..Malas nak gaduh lama-lama... dalam hati masih ada cinta haaaahaaaaa!!!!!
N:Hmmm, esok kita jumpa lagi ye....
I:Ok, hehe sambil senyum malu....sereyyyyyyyyyyy
Esok harinya>>>>
Keluar dengan dia...dan tanpa diduga dia bawa aku jumpa mak dia...Aduhhhh, memang nak kena lelaki ni... Aku memang gelabah giler time tu.ghile ape... dah la tak ready...tang2 je bawa aku jumpa mak dia...
Tapi mak dia memang baik...layan mesra seolah2 dah bagi green light hehehe kira da la ciri-ciri menantu kesayangan hahahaha tengah syok bersembang... tiba-tiba muncul sejenis serangga...eeee part ni yg buat aku ketawa sampai sakit perut...sampai hati serangga tu gigit aku.... nak tahu tak serangga pa yg gigit aku??? Hmmmm, kira bahaya gak la serangga tu..JENG...JENG....


Ni la serangga yg gigit aku....Eeee bahaya kan.... dah la gigitan serangga ni leh membawa maut... aiashhhhh minta simpang 44 malaikat....bila serangga ni gigit aku, terus je aku tersedar hahaha terasa macam da gigitan gak tapi entah la apa yg gigit aku tu..hahaha pastu aku gelak sorang... Cek mana la tahu tiba2 aku leh bertukar jadi 'Spiderwoman' ke...hahaha kan dlm cite spiderman tu.. dia dpt power pas kena gigitan spider masa tengah tidur kan??? hahahahaha lau aku jadi spiderwoman best gak.... hehe



~ Bila awak muncul lagi dalam mimpi saya....saya ingat balik kat awak.... adakah kerana saya rindu dekat awak??? atau..awak rindu juga dekat saya??? Oh Izah...... sudah la.... jangan fikir lagi perkara yang sudah lepas....... Hmmmm, tapi macam mana saya nak lupakan awak??? Dalam mimpi saya, saya dapat lihat denga jelas wajah awak..... wajah ibu awak....Oh Tuhan... Berikanlah aku kekuatan!!!!!

No comments:

Post a Comment