daebak ^_^

Sunday, January 2, 2011

Perancangan 2011~

Terasa sangat malas hari ni. Hari ni dah hari Ahad, ertinya esok dah hari Isnin...Huarghhh kembali semula bekerja.... Wahai Izah...janganlah malas!!! ( huhu memberi kata2 semangat utk diri sendiri ) Ok, bila sebut tahun baru ni, sudah semestinya ada perancangan baru.... Apa perancangan terbaru aku??? 2010 yang lepas kira lebih kepada mencari kerjaya dan hala-tuju kehidupan..eheeee Kiranya Tahun 2011 ni akan lebih menumpukan ke arah proses memantapkan kerjaya.....

Kalau sebut pasal kerjaya... Aku tak nak la selamanya kerja under company. Bukan bermakna aku memilih... Yelah, sapa yg nak sentiasa di takuk lama buat selamanya?? Aku pun nak maju gak macam orang lain. So, bila dah cukup pengalaman nanti...aku nak tukar kerjaya... Nak jadi apa?? Nantilah aku cerita hikhik apa yg pasti..kerjaya aku tu biar yg byk cuti..da masa yg cukup utk keluarga..wahhhhh *_*

Apa yg paling penting utk thn ni.. Aku tak sabar nak tunggu kedatangan bulan Mac hihihi waiting for my convocation day hikhikhik.... Tak sabar rasanya nak pakai topi empat segi tu.... ^_^ 

Seterusnya, penjelajahan aku akan diteruskan lagi... Hikhik aku ni kan kaki melancong... Pembuka jelajah aku bagi tahun 2011 ni ialah....jeng...jeng.... 



hahaha la, bukan aku nak pergi jauh sgt pun.... hihi aku nak fly ke Bintulu..... Hohoho sebelum ni aku dah g Sibu kan...so kena continue lagi.... Sarawak ni pun aku tak habis jelajah lagi... So, sebelum aku meluaskan takluk penjelajahan aku ni ke negara lain...Moleknya aku jelajah habis negeriku Sarawak terlebih dahulu....... InsyaALLAH ada rezeki..aku sambung lagi ke Miri.... Kat Semenanjung... kira aku dah jelajah 85%.... Yang aku tak jejak lagi... Kelantan, Terengganu dan beberapa daerah kecil macam Langkawi, Penang.... Coming soon akan aku jejak hikhikhik

Hmm, lepas tu..apa lagi erk?? haha setakat ni..kira tu je yg dpt aku rancang.... Kita ni hanya mampu merancang tetapi yg menentukan semuanya ialah ALLAH s.w.t...Merancang itu perlu tetapi jangan terlalu berharap...Takut nanti diri sendiri kecewa huhuhu So, rajin2 lah berdoa minta agar semuanya dipermudahkan oleh ALLAH......

Apa yang penting??? Kerjesama!!! hahaha tetibe aku nak nyanyi lagu wonderpets huhu Tanpa keberanian mimpi tidak akan menjadi kenyataan... 


 ❀◕‿◕❀ Dare yourself to dream & dare yourself to fulfill it...
Live well or live hell...????
YOU choose!!!!
~may ALLAH bless♥

No comments:

Post a Comment