daebak ^_^

Tuesday, February 1, 2011

Februari sudah menjelma....

1.2.2011>> Tak sangka ye kita sudah berada di bulan kedua dalam tahun 2011 ni. Ertinya tak lama lagi akan genap la dua bulan aku bekerja...Aduhhhh,ertinya tinggal sebulan lagi aku akan confirm ( tempoh probation sudah tamat)... Macam mana ni..aku berharap aku akan dapat menukar kerjayaku.... Aku perlukan kerjaya yang tidak akan menganggu keperluan harianku sebagai seorang ISLAM... Moga ALLAH mendengar luahan hatiku ini....

Hehehe ye.....suka..suka ni...sebab esok keje half day je hahaha tak sabarnya nak tunggu esok.... Dah dua minggu tak balik rumah sendiri...Rindu kat my lovely room hehehe... rindu nak layan cite korea.... yang paling penting nak balik rumah dan rehat!!!

Apa yg pasti bulan Februari ini adalah bulan yang paling busy buat aku... Banyak on-going training.... Seharusnya semua itu memerlukan pengurusan yg efisien..... lepas tu kepala aku yang fenin hehehe sebab kepenatan dan perlu bergerak dengan pantas...Izah!!!! Semangat...... Fightim!!!!! Experience mean excitment......


No comments:

Post a Comment