daebak ^_^

Friday, February 4, 2011

i love to fly~

I'm not a P.I.L.O.T, I'm also not the stewardess BUT what I know about myself....I like to fly... I love to fly...huhuhu rindu arrr nak terbang.. rasa sedih je sebab melepas ari tu..menyesal arr tak book terus tiket flight..Imagine arr 2 way fly to Sabah cuma RM30 je....murahh gilerrrrr...Aku memang nak book time tu, tapi bila memikirkan keja..aku tangguhkan dulu..Ha sekarang baru nak menyesal bila harga tiket dah naik balik.... menyesal wooooo rasa nak je putar masa tu balik..huarghhhh Doraemon tolong saya..... huuu


Bulan Januari lepas kira aku da gak fly... Bulan ni rasanya aku xdapat nak fly..duduk senyap je la.... alangkah bagusnya kalau ada sesiapa yg sudi nak sponser aku terbang ke mana2 destinasi idaman eheeeee... Teringat kat seseorang yang pernah berkata kepadaku..'Kalau suatu hari nanti, saya berjaya jadi PILOT... saya akan jemput awak ke majlis konvokesyen saya..dah saya akan sponser awak fly ke Korea, Japan dan Taiwan... Hmmm, ala..pakej pergi umrah dan haji pun boleh...' Huhuhuhu TAPI sekarang entak dia ingat lagi tak kat janji itu... huhuhu salah aku gak...sapa suh... hmmmmm maafkan aku sahabat.... Oh yer, nak wish kat sahabat aku tu..Happy CNY.... Gong Xi Fat Cai...kita orang dah lost contact sebab satu peristiwa...huarghhhh sedihnyer..... (aku malas nak story lebih..)

Rindu la kat 'Burung Gergasi' aku tu hahaha teringin sangat nak masuk kat bahagian depan flight tu.. macam syok je lau dapat duduk kat depan tu....


Saya berdoa semoga sahabat saya itu akan berjaya mencapai hasrat dia untuk bergelar seorang PILOT... rindu la kenangan masa study..slalu berangan nak fly..fly... awak jadi PILOT dan saya jadi CEO or HR di airline company hehehe lucu la....Huhuhuhu bukan niat saya nak remove awak hari tu..saya tahu awak berkecil hati.... maafkan saya....(saya teringat kat dia... mungkin sbb CNY kot..)


Company aku sekarang ni dalam usaha nak meningkat maju..ha, jangan terkejut ye eheee jangan pandang aku dengan sebelah mata hahahhaha dalam proses untuk meningkat maju macam AirAsia heee

Company: Kenyalang Airways Airlines
CEO: It's me eheeee Nurul Izah Ismail
Hub: Kuching International Airport
Sorry ye..saya berangan lebih.. Tanpa keberanian mimpi tidak bermakna.. Oleh itu, melalui angan2 itu, saya akan berusaha untuk menjadikan impian saya satu realiti... Saya nak wujudkan satu syarikat penerbangan yang bercirikan Islamik... Hmmmmm..... may ALLAH bless~ ^_^

No comments:

Post a Comment