daebak ^_^

Thursday, February 17, 2011

'kalau dgn awk, mkn nasi smlm pun sedap'

Euwwww huhuhu geli je aku bila dengar statment kat atas ni. 'Kalau dengan awak..makan nasi semalam pun sedap' eeuwww hahahaha rasa kena geletek je hati aku ni. Ayat cinta monyet la ni... hohoho biasa la anak-anak muda... mula-mula bercinta semuanya indah... bau kentut yang bau tu pun jadi wangi... Bak kata orang tua...cinta itu buta.... pas dah bpa bulan mulalah keluar semua perangai yang sebenar... lepas tu mulalah episod mencari kesalahan masing-masing....

Dah masak sangat dengan kisah cinta macam tu. Memang betul la orang kata... bila umur dah cecah 24 ke atas ni... nak fikir pasal cinta memang tak ada langsung... Sekarang ni asyik fikir pasal duit..duit...dan duit... Mana nak cari duit.... nak bayar tu... nak bayar ni.... Kalau dah cukup semuanya baru la fikir pasal cinta-cintun ni... Nasihat aku buat para muda-mudi kat luar sana.... Jangan terlalu ghairah mengejar cinta.. pastu bila dah bercinta tu jangan terlalu mabuk asmara.... sampai sanggup hilang segalanya... aku malas nak berleter panjang lebar.... semua dah besar so pandai-pandai la fikir sendiri ye....*_* Terutamanaya anak-anak gadis....





~ emosi sudah kembali ok... akan berusaha utk yg terbaik...^_^

No comments:

Post a Comment