daebak ^_^

Sunday, February 13, 2011

new looking ^_^

Sukaaaaaaaa sesangggaaaaatttttt..... Hihihi tiba-tiba aku muncul semula, setelah lama menyepi heeeee maklumlah busy memanjang aku ni. Hari ini misi aku berjaya huhuhu mudahan feedback itu akan cepat dan memudahkan perjalanan misi aku yang seterusnya. Perasan tak??? Heeeeee blog aku sudah berwajah baru.. Pink gitu..I loike...warna feberetttt... nampak ceria je dan penuh dengan kejiwaan hahahaha bukan setakat template je aku tukar... benda-benda lain pun aku tukar sekali..... chat box yang baru.. muzik yang baru.... Aku suka lagu tu sejak tonton movie melayu kat TV2.. Lagu tu slow dan boleh memberi ketenteraman hihihi

 

cute tak tu? sweet je kan hihihi Keseluruhannya aku amat berpuas hati dengan wajah baru blog aku ni. Proses pengubahsuaian pun tidak memakan masa yang lama hikhikhik teringat masa baru mula nak berjinak-jinak di alam blog ni... Satu apa pun tak tahu.. semua main redah je.. godek sana dan godek sini. Akhirnya, sejajar dengan peredaran masa... aku pun dah boleh faham la apa itu dunia blog. Tapi masih belum pakar lagi la... masih merangkak je aku ni..tak leh nak lawan otai - otai yang dah lama berkecimpung di dunia blog ni. Ambil masa untuk belajar~

In my mind: 12/2/2011>> My Mum's Birthday.... hapy besday mum.... may ALLAH bless u.... Hari ni dah 13/2/2011...hmmmmmmmm ohhhh esok sudah 2 bulan!!!!

No comments:

Post a Comment