daebak ^_^

Tuesday, March 1, 2011

bila erk agaknya??

Salam semua... Aku ni macam chipsmore je kan. Kejap ada, kejap tak ada. Maaf la ye. Kalau ikutkan hati aku ni memang aku nak berbelog setiap hari. Tapi dek kesibukan yang teramat, mood nak berbelog tu jatuh merundum. Bila balik keja je memang fikir nak rehat, kemas bilik, lipat baju dan tidur. Hari ini hihi aku menyempatkan diri untuk berbelog. Hati ni terasa lapang dan lega. Bukannya apa, tadi aku jadi new trainer... Huh, nervous dan takut ok. Hari ni lah hari pertama aku present untuk new staff.

Biasanya bila ada pekerja baru, company aku akan buat training- Engaging Induction. My boss suruh aku present... Memang berdebar je tadi. Tapi masa tengah present tadi ok la, perasaan berdebar itu tiada. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Banyak lagi kerja KIV aku yang tertangguh tu. Esok aku kena berusaha untuk siapkan. Bila training tadi dah settle... Esok menunggu la pulak... Haishhh,my boss ask me to replace her. Sebab dia ada meeting esok, last minute inform... Suppose to be 2morow we have interview for student who apply to us for internship. Aku la yang akan handle interview esok huhuhuhu

Bila dah mengalami pengalaman ni, aku rasa macam seronok la pulak. Hihihi mula berfikir... Hmmm, when my boss want to promote me become a manager??? Human Resource Manager or Talent Development Manager?? Hahahahaa I dont mind, as long as I can got an opportunity to increase my salary hahahaha dreamimg... dreaming...... *_* I believe one day I can become same level with my boss hahahaha think positive hihihi (^_^)v

No comments:

Post a Comment