daebak ^_^

Sunday, March 13, 2011

Makan..+ kisah xjadi....

Anneyong Hasseyo.... Semalam tak sempat nak post entry hihihi gembira rasa di hati sebab dapat jumpa sahabat baikku, Majenah Mustpha aka Enot. Ni ada cerita lucu nak share kat korang. Semalam aku dan enot plan nak tengok wayang, cerita Big Mama. Enot check kat internet, so kat cineplax ada movie Big Mama jam 5.00pm. Pas solat Asar kita orang pun bersiap-siap la. Dengan yakinnya, kita orang terus ke Riverside Shopping Complex. Jam dah jam5.00pm, so terus la naik lift g cineplax..Bila sampai kat situ,,,aikkkk pa hal tak da pulak movie 'Big Mama'??? Biar betul..Sebab tadi masa cek kat internet dalam jadual ada.... Heran bin pelik....

Hahahaha teliti punya teliti....la.....rupanya...kita orang salah tempat....hahahahaha yang kat Riverside Shopping Complex tu rupanya LTS Cineplax....Cineplax yang sebetulnya kat Medan Pelita or Ala-Carte hahahahahahaha adoyaiiii aku ni orang Kuching ke...Enot??? hahahaha sedih betul..... kta orang dah lupa tempat sendiri..Ye la dah bertahun-tahun belajar kat tempat orang.Tempat sendiri dah lupa.... Rasa sedih je hahaha lucu plus hampeh hahahaha sedih betul aku dan enot... Tak dapat nak tengok wayang.... Lepas ni kena study balik peta Sarawak hahaha especially Kuching... (Lagipun Kuching ni besar...serius...sampai sekarang tak semua jalan aku tahu..... aku cuma tahu bawa kereta ke tempat yang aku familiar je...kalau nak g tempat lain..aku perlukan navigator... so part ni adik aku la jadi mangsa..hahahah adik aku memang selalu hangin kat aku.... dia kata aku ni org Kuching tapi tak tahu apa-apa..huhuhu)

Hmmm,lepas ni kena mahirkan diri dengan selok-belok jalan di Kuching ni... Semalam aku bermalam di rumah kakak Rose (Kakak Enot).... Seronok berkumpul ramai-ramai...Asyik makan je keja huhu semalam kta orang mkn kat Chicken Buffet..Hari ni ayam lagi..tengahari tadi kita orang BBQ hihhihi penat makan je heeeee TQ my friend..... enjoy day with you......^_^ Lepas ni kta kena study peta Sarawak sama-sama ye... hihihi

No comments:

Post a Comment