daebak ^_^

Thursday, March 24, 2011

No idea!!

Otakku penat... mata dah mengantuk.... Tak ada idea nak mengarut pasal apa, aku hentam je lah... Janji update my blog wakakaka ni buka blog pun saja nak blog walking... Aku ni kalau time tak ada idea nak menulis, aku akan singgah je kat blog orang... Bagi sesiapa yg nak aku singgah kat blog korang... tinggal je jejak korang kat blog aku.. Nanti aku singgap pulak kat blog korang.. Hari ni mesti semua pekerja government gembira... Maklumlah dah payday... Aku ni pulak keja kuli balak hahahaha so esok baru payday yeayyyyyyy perkara yg paling bermakna.... Tapi pastu huh mesti sekelip mata je habis.... bayar tu, bayar ni.... entah bpa la yg tinggal....

Aku harap dapat simpan duit gaji bulan ni utk jalan2 kat KL bln 6 nanti... Hmmm, dah tak tahu nak mengarut pasal apa.... Memang tak da idea.... Minggu ni giliran aku kerja di hari sabtu... Nak balik Serian ke tak erk.. Hmmm, tengok la macam mana nanti... Bila la aku nak tukar kerjaya ni... A'a la.... aku lupa pulak....Tadi tak masal jumpa rakan sekerja dari our sister company..Dia tanya aku, betul ke aku nak resign.. aikkk macam mana dia leh tahu pulak...sedangkan kita org jarang nak story pasal benda macam ni...... Glamour gak erk aku ni huhuhuhu perasannnnnn heeeeeee ^_^

~ Cepatnya masa berlalu..... Bulan depan dah bulan April.... Hampir 4 bulan sudah....

No comments:

Post a Comment