daebak ^_^

Sunday, March 13, 2011

RM620 je???

Ingat tak kat entry aku yg tajuknya 'Kisah Budak Pilot'. Budak pilot tu suggest aku naik flight yang kecil tu kalau aku teringin nak duduk kat dalam cockpit... Secara kebetulannya, pagi tadi tengok TV3, rancangan 'Sarapan'.. pengacara tu pergi ke 'Integrated Training & Service'. Mesti dah dapat teka kan?? Tempat ni kan akademi untuk yang berminat nak jadi pilot. Seronok je tengok pengacara tu naik flight...kiran boleh merasai sendiri pengalaman nak handle flight sekaligus boleh menyaksikan panorama yang indah dari udara.....

Aku mulalah...penuh kusyuk tengok rancangan ni.... Bukannya apa..ni kan memang impian aku.... Tak sangka aku jumpa budak pilot ni... Kira budak itu membuka jalan kepadaku. Ye lah..betul kata budak pilot tu.. Kalau kita nak naik flight tu leh je..Kos nya cuma RM620 je..hihihi hmmmm, buat masa sekarang memang lah aku tak mampu lagi..Tunggulah..satu hari nanti aku akan dapat juga.....

Bagi sesesiapa yang berminat juag nak merasai pengalaman terbang sediri dengan dibantu oleh pilot yang berpengalaman bolehlah menghubungi 'Integrated Training & Service' di alamat:

Integrated Training & Services Sdn Bhd
HEAD QUARTERS & MANAGEMENT OFFICE
103, Block A, Ground Floor, Kelana Business Centre
No. 97, Jalan SS 7/2, 47301 Kelana Jaya,
Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

Tel: +603 - 7880 4320
        +603 - 7880 4386
        +603 - 7880 4331
Fax: +603 - 7880 4344
Email :
info@itns-group.com
     

No comments:

Post a Comment