daebak ^_^

Thursday, March 10, 2011

saya ada permintaan!!!!!

Siapa ada permintaan yang belum ditunaikan?? Sila angkat tangan.... Aku ni kalau boleh bukan tangan je aku nak angkat..dengan kaki sekali pun boleh hihihihi Kalau ikutkan banyak permintaan yang aku nak  minta ni..Tapi aku tak nak la di anggap tamak haloba.. Permintaan aku tak banyak, cuma satu jee.. Hahaha aku tengah berangan-angan ni. Hmmm, nak cakap tak erk?? Malu ada gak... Mesti korang kata, ish budak ni perasan je lebih....Tak sedar diri betul!!!!

Huhuhu aku memang teringin sangat. Entah dapat ke tidak nyer..... Aku nak merasa duduk kat depan tu..

Hmmm, tinggi tak permintaan aku ni?? Aku tak nak jadi PILOT ke... or Navigator ke.. or Pramugari ke (sedar diri..aku tak sesuai..) Aku cuma manusia biasa yang nak sangat duduk kat depan cocpit tu huhu teringin nak pegang stereng tu hahaha pastu leh berangan sekejap... Bila tengok drama jepun 'Good Luck' best je tengok heroin tu leh je jajak kaki kat depan tu... Tapi 'budak' tu kata drama jepun tu nampak sangat penipu hahaha ye la...Kalau bagi pilot yang baru dapat lesen mana boleh terus bawa flight besar2.... Kena mula dari yang kecil dulu.. Aku iye kan aje la.....Ni ikut kata budak tu la, aku nak berlatih macam mana nak buat permintaan nak duduk kat dalam cockpit tu hehehehe *_*

Dear Captain,
You did a good job. I has one request. Can I join you and your assistant?? I want sit at cockpit... That is my dream.. I really love to fly. {huhu tak tahu dah macam mna nak teruskan... nampak macam mengarut je ayat aku tu..dah... malas aku nak teruskan...(*_~)....biar je takdir yg tentukan.... mana tahu dapat durian runtuh hihi....da rezeki..tercapai la permintaan aku tu)

No comments:

Post a Comment