daebak ^_^

Monday, April 18, 2011

mengundur diri~

Masa untuk aku mengundur diri sejenak, hihihihihi bukan beerti aku tidak akam berbelog lagi ye.. Tetapi minat ku kini lebih terarah ke.... heeeeee yeahhhh aku dah beli novel baru ni... Dah lama aku cari novel ni, sejak terbaca sinopsis novel ni kat novel aku yg sebelum ni... Sinopsis dah macam best dan sudah tentu jalan ceritanya pun best kan eheeee.... Ok, lah aku mengundur diri sebentar........ Nak layan novel baru ni dulu....


Tajuk novel dah macam kelakar.... memang best cta ni... berbaloi..... Sesiapa yg belum beli sila dapatkan di pasaran.... Tak sabar tunggu bulan 5 ni... Nak menantikan novel terbaru karya Hlovate...tajuknya 'Contengan Jalangan'....Fuhhh, mesti mengancam gak..macam novel dia yg lain..... heeeee adios semua....jumpa lagi di next entry..bagi ruang untukku merungkai segala rahsia....cehhhhhhhhhhhh ^_^

~ Rancangan Iman Muda Siri 2 dah mula lah.....OMG, aku suka Imam Muda dari Sabah itu eheeeee tak de wakil dari Sarawak....sokong Sabah puk ok juga bah... Maju Broneo......

2 comments:

  1. best eh? tqah pun berminat nak bacalah..hehe.. :)


    aah, tqah minat nurul..nak pegi..tp tqah xknal mcm mana sarawak..kalau nak pegi nurul kahwin tu, mcm byk benda kena fikir, tempat tinggal, kenderaaan..sbb lgsung xbiasa dgn sarawak..tqah penah g sabah je.. :)

    ReplyDelete
  2. hihihi jom la..... nanti akak bawa jalan2 hihihihi aka area kuching gak..... kira sedaerah ngan Nurul AF2 hihihihihi nama pun Nurul gak ni heeeee..lau nak tahu maklumat pasal Sarawak... tanya je akak ye....

    ReplyDelete