daebak ^_^

Sunday, April 24, 2011

Merapu...tapi aku puas hati!!!!

Anneyong Hasseyo!!!! Beberapa hari blog ku ini sepi tanpa n3 dari ku eheeee ni aku muncul balik..... mood nak merapu banyak ni..... aku puas hati betul hari ini.... padan muka..... tu la berlagak sangat.... ha, sekarang apa ko rasa...... hihihihihihi aku bukan marah or nak kutuk orang ye..cuma nak luah dan memberi pendapat je.... bagi sesiapa yg terasa tu maaf la ye.... hal ini tidak melibatkan mana-mana pihak di luar sana. huhuhuhu cuma melibatkan beberapa je hahaha apa aku merepek ni??? biarlah.. hak aku.......

Perkara pertama yg aku nak merapu..... Pasal AF9.... huhuhu konsert ketiga tadi kan ada proses mengugurkan pelajar yg tidak memberikan mutu persembahan mengikut standard...dan 2 peserta la yg telah digugurkan.... huh, bagus.....sangat setuju......pelajar pertama ialah Aida... ha, ni memang aku puas hati..... sebab aku memang tak berapa nak gemar sangat dia ni..mengedik je lebih huhuhuhu maaf la ye... ni memang pendapat aku....nasib adik dia Fina dapat masuk...memang suara adik dia power lagi.... mantap.... bersedia la pelajar lama yg sedia ada.... mesti korang tergugat selepas ni..... pelajar yg kedua digugurkan ialah Amir... walaupun dia dari Swk, hmmm terima je la...sebab kalau ikutkan persembahan dia malam ni mmg hancusss sgt2.... nape la dia pilih lagu tu.... Aku rasa Amir ni ok, sebab masa konsert Tirai AF ari tu, ok je suara dia... aku mmg suka!!! Ni entah... maybe fokus tu dah takde.... tak pe la Amir... mungkin rezeki ko di luar....

Perkara yg kedua yg aku nak merapu ni...pasal da la sorang manusia ni...Ha, padan muka ko.... tau tak berani nak mesej aku tanya pasal report...tu la ko.... cari pasal ngan aku.... aku pun tak faham la... wujud gak erk manusia macam ni..... bila perlu cari kawan balik... bila tak perlu...anggap macam kawan tu tak pernah wujud.... memang dasar manusia yg lupakan kulit.....manusia macam ni memang tak ke mana la hidupnya nanti..Tuhan itu maha adil.... Balasan itu akan datang juga kat ko nanti.... cuma lambat dan cepat je....

~ Haishhhh, aku merapu merapa ni.... maaf la ye.... tiba2 je n3 macam ni hahahahaha emosi terlebih..... biasa la perempuan eheeeeee ^_^

No comments:

Post a Comment