daebak ^_^

Tuesday, May 3, 2011

Kau Laksana Bulan

Alamak!!!! Hari ini dah episod akhir???? Biar betul..... aku dah ketinggalan banyak episod... Minggu lepas busy giler, petang pun ada aktiviti kat sekolah...so tak dapat nak tonton drama ni. minggu lepas. Bagi sesiapa yang minat kat penulis Aina Emir pasti tahu kan drama ni??  Kau Laksana Bulan ni sebenarnya diadaptasi dari novel karya Aina Emir yang tajuknya juga Kau Laksana Bulan...


 Jalan cerita drama ni memang best, pasti novelnya juga best. kan??...Aku memang nak beli novel ni hari tu, tapi bajet tidak mengizinkan so aku tunda dulu. Bila aku nak beli, cari-cari kat kedai buku dah tak da pulak... Tup..tap terus dah da drama.....so layan terus..... sekarang ni memang banyak drama yang diadaptasikan dari novel. Salah satu drama yg paling digemari, sehingga mencecah 2 juta penonton iaitu Trilogi Cinta... Drama ni pun memang favourite aku.....Adaptasi dari 3 buah novel karya penulis Sharifah Abu Salem.

Bulan Mei ni novel Hlovate yang terbaru keluar...tak sabar nak beli....'Contengan Jalanan'... sesiapa yg dah beli??? Meh share ngan aku hehehehe ^_^



No comments:

Post a Comment