daebak ^_^

Tuesday, May 17, 2011

kembali menjadi kanak-kanak rebina

Hari ni dah puas berehat kat rumah, al-maklumlah cuti umum sempena Hari Wesak. Walaupun cuti, terasa macam tak cuti. Petang tadi pergi sekolah jap, tolong cikgu buat persediaan untuk esok.. Sempena sambutan Hari Guru pada hari Isnin yg lepas... Kira minggu ni sekolah aku buat sambutan peringkat sekolah la pulak.... Kira bermacam aktiviti yg di atur sepanjang minggu ni.

Esok pagi kita orang ada senaman aerobik. Dah la tema sambutan kali ini semua guru kena memakai pakaian berwarna hijau.. Hmm, baju hijau tu memang la ada. Tapi nak cari la yg kira labuh sikit tu la payah...... hehehe malas nak pening2 kepala fikir pasal baju.... Nasib baik baju sukan aku masa sekolah agama dulu elok lagi hahahaha tibai je pakai baju tu esok... Terasa macam sukan sekolah la pulak..... Pastu sempat lagi tadi aku lihat kumpulan aku untuk sukaneka esok....Wahhhh, ahli kumpulan yg mantap....

Antara sukaneka yg kita org akan main esok.... Ni yg paling lama aku tak main.... Tarik tali.... Huh, aku mmg terror kalau game ni hahahaha dulu masa sekolah rendah, kumpulan aku juara......heeeee


Pastu kita org kena main galah panjang.... Adoii, game ni mmg lama tak main.... Teringat dulu masa kecil2, main game ni sampai gaduh dengan cousin..... 


Macam mana la rupa cikgu2 esok erk?? Mesti macam budak2 hahahaha tak sabar je rasa... nak gak merasa kembali macam kanak-kanak ribena...hehehehehe lama tak bermain game yg macam tu... Kira boleh la mengimbau balik zaman dulu-dulu heeeeee

Hari Jumaat nanti ada aktiviti lain pulak.... Tema mmg still hijau... cuma beza nya esok pakai pakaian sukan.. Jumaat nanti pulak kena guna pakaian formal.... hmmmmmm, my luvvy DgCam akan mula berkhidmat esok hehehehe sudah lama my luvvy tu berehat.... Ok, kena tidur awal.... Kumpul tenaga untuk esok.... semangat!!!!! (^_~)v

No comments:

Post a Comment