daebak ^_^

Sunday, May 1, 2011

Mei sudah muncul~

Salam semua..... Alamak!!! sudah 1 Mei 2011.... cepatnya masa berlalu. Rasanya macam baru semalam aku sambut tahun baru 2011 hehehe ok2 aku malas lak mencarut yang bukan-bukan. Perasan tak?? Belog aku sudah berwajah baru hahahaha pink + biru ngeeeeee aku ni penggemar pink, tapi dok godek bebena tadi... terjumpa pulak background ni. Nampak simple, sempoi but maintain cute...even blue yg menguasai, pink tetap ada.....tu yang terus tukar lagi background.... Bila dah berwajah baru ni, semangat la pulak nak menulis harharhar poyos!!

Oh ya, sebelum tu aku nak ucap Selamat Menyambut Hari Pekerja buat semua ya...Bagi sesiapa yg bekerja tu, sabar je la ye heeee bagi yg bercuti pulak hahahaha harus I suka kan hehe esok sambung cuti lagi...jangan jeles ye bagi yg bekerja *_*...Malam nanti aku sambung update entry lagi ye.... esok cuti so malam ni boleh la mengadap my lappy sampai pagi hehehehe

~Selamat menikmati hujung minggu anda. Semoga berbahagia selalu.... Mei sudah muncul, aku jadi takut..... Jun bakal tiba,,,Alamakkkkkkk xlama lagi aku akan genap 24 tahun...ohhhhh tidak!!!!!

No comments:

Post a Comment