daebak ^_^

Tuesday, June 21, 2011

disappear!!

Salam untuk semua,

Wah, lama aku menyepi tanpa n3 baru. Aku ada je berbelog hihihi blogwalking je la. Hupdate n3 baru je malas tahap gaban. Malas nak upload picture lolsss. Akibatnya blog sepi tanpa n3 baru eheee *_^

Lagipun sekarang ni busy melayan banyak sgt drama best huhuhu novel pun menunggu. Adoi, pengisian yang amat padat.  I'm crazy layan drama korea o9 sekarang. Latest drama yg tengah popular sekarang:

1) Baby-Faced Beauty


Drama ni mmg best. Kelakar dan romantik.... Lakonan Jang Nara ni mmg mantap.Dia mantain cute walaupun dah berumur kan? Apa yg pasti drama ni mmg syok di layan eheee

2) Lie To Me


This drama make me crazy!!!! Jalan cerita mmg menarik....ditambah lagi pelakonnya huhuhu I'm a big fan of Yoon Eun Hye!!!!!!!!!!!!! She's the best, lakonan dia mmg terbaik la... Hero tu pun boleh tahan. Nampak matured dan agak berumur hehe tapi still macho....

3) Womanizer


Drama ni pulak drama Taiwan eheee aku mmg suka.. Drama Taiwan pun tak kurang hebatkan kalau nak dibandingkan dengan drama Korea. Mungkin sekarang ni aura Korea lebih menguasai Malaysia. Kalau diikutkan sebelum2 ni. Drama Taiwan pun popular gak kan... Apa yg pasti drama ni mmg best hihihi

Itu baru senarai pendek drama aku sekarang eheee belum lag senarai panjang. Dipendekkan cerita semua drama di atas ni cara dia org jatuh cinta sama je. Dari benci bertukar menjadi cinta huhuhu mmg menarik. Ye la mula2 gaduh bagai nak rak tup tup jatuh cinta... Ha, ambik ko huhuhu hilang semua ego..... Ok, itu je aku nak hupdate hahahaha nak menyambung kembali.... ^_^

No comments:

Post a Comment