daebak ^_^

Thursday, June 9, 2011

grrrrr @_@

'Dear Valued Customer, your broadband currently over usage. Please....bla....bla...' huhuhuhu akibat melaram layan drama korea o9 semalam huhuhu sampai pukul 3.30 pagi ok *_* Dan hari ini, moody.... kecewa.... my broadband over usage oredy. I dah tak leh nak layan drama korea tu.... Benciiiiiii, tak suka!!! 

Hahahaha akibat yg kena ditanggung oleh diri sendiri...Adoi, apa bhs aku pakai ni?? Lantak rrr.... Aku kecewa lagi ni.. Tak leh nak layan drama favourite aku.. Mmg akan ditayangkan kat channel one Astro HD nanti... Tapi lambat.... Sebab kalau tonton o9 advance sikit huhuhuhu menciiiiiii.... Aku addict sgt2 ni..... Terasa tak lengkap lau tak tengok drama tu uhuuuuuuuu 

Inilah penangan drama terbaru lakonan actress favourite aku, Yoon Eun Hye ~ 'Lie To Me dan Jang Nara ~ 'Baby-Faced Beauty'.... Dua drama ni mmg best sgt2...sbb romantic comedy...Unsur nya sama je... Ada unsur penipuan dan dari Benci bertukar menjadi cinta..... 

Oleh kerana itu, buat keputusan utk siapkan kerja yg tergendala eheee semak kertas ujian anak murid aku heeeee Pemalas punya aku, cuti dah nak habis baru nak semak ngeeeee~ Lepas tu nak sambung layan drama 'Secret Garden'... Nasib baik dah jumpa DVD cta ni.... Hrmmm, tapi nak gak cta yg kelakar tu!!!!!! Aigooo

No comments:

Post a Comment