daebak ^_^

Thursday, June 30, 2011

kalau diberi peluang~

Salam semua... Macam mana hari ini?? Alhamdulillah hari ini aku tamat gak puasa sunat hehehe dugaan hari ini teramat la beratnya. Dah tengahari tadi cuaca mmg panas yg teramat, kepala dah tink... toing... uhuuu TAPI itu hasutan syaitan jauh-jauh aku buang... sabar... dugaan mmg sentiasa ada.... esok puasa lagi.... hari ini kiranya hari kelima aku puasa untuk bulan Rejab, nasib baik aku dah ganti puasa masa bulan syawal yg lepas... Oh, bukan masa 1 Syawal ye eheeee

Bagi sesiapa yg nak latih diri tu... meh ler kita puasa sunat sama-sama... kiranya buat preparation untuk Ramadhan... Aku start kira hujung2 Rejab gak ler.... ingat nak mula masa awal bulan Rejab ari tu... tapi disebabkan kat Sarawak ni, masa tu tengah sambut Gawai Dayak... Aku join ler sekali.... Ni kira puasa aku akan diteruskan sehingga Ramadhan la.... 2 bulan lebih la aku puasa... Mudahan berjaya... dapat pahala kan sambil2 tu leh gat mengurangkan sedikit lemak kat badan aku ni eheeeee

Tu dia........pjg je meroyan aku ni.... tajuk bukan main je kata kalau diberi peluang... Ok2 terus ke tajuk utama kita... siapa dah tengok drama korea '49 Days'?? Cerita tu ala-ala fantasi... ada di beri peluang kedua la... Kalau korang diberi peluang kedua kan, apa yg akan korang lakukan????

Kalau aku diberi peluang kedua... Aku nak>>>>

1) Nak kembalikan masa belajar sekolah menengah dulu. Aku nak masuk aliran sastera.... Tak nak aliran Sains... susah...hahahahaha aku ni ala-ala silap pilih course... zaman dulu aku suka giler subjek Biologi... sebab nak jadi Dokter.... sekarang ni aku lebih kepada sastera.... tu lar nak tukar course hahahahahaha

2) Mungkin aku nak teruskan pengajian agama untuk di peringkat yang lebih tinggi..... Tiba-tiba aku terminat nak jadi Ustazah eheeee *_* Sekarang ni aku menunggu untuk bergelar graduan Pengurusan Sumber Manusia..... 

Hmm, itu je kot hahahaha saja je tu... bukan aku tak bersyukur dengan apa yg aku ada sekarang.... Saja nak berfantasi hihihihi Aku bersyukur dengan kehidupan ku sekarang.... ALLAH telah aturkan yg terbaik buat aku... ya, aku sangat yakin pada ALLAH..... Petang tadi hujan lebat... rasa nak mandi hujan je.... Alhamdulillah, ALLAH turunkan hujan.... terasa aku disayangi heee sebab tengahari tadi panas sgt2 bila hujan turun terasa nikmatnya.. Moga langkahku seterusnya akan sentiasa diberkati... 

No comments:

Post a Comment