daebak ^_^

Wednesday, June 29, 2011

pulun habis

Hallloo semua... Salam di malam hari... Okeyy, aku semangat je ni.... Tu siap pulun hehehe tukar lagi layout untuk blog aku ni hahahaha cuma header nya still lagi biasa. Aku tak reti la nak buat header mcm blogger lain. Lawa je aku tengok... jelesss~

banyak yang aku kena pulun hari ni....bila dah bersemangat ni kena terus buat kan.. bila dah datang malasnya itu mmg aku tahu, benda tu memang akan tertangguh ler~ meh, nak senarai apa yg harus aku pulun....

1) Menghupdate blog aku...lorssss ni yg hampeh heeeee banyak n3 dah tertunggak tak aku hupdate huhuhu padan muka sapa suh malas sgt!!!

2) Pindahkan picture dari camera k lappy... hadoiiii.... ni pun lama sudah terbiar..... sejak dari awal bulan Jun yg lepas.... kena gak buat pasni....

3) Ini sebenarnya bukan kerja aku... tapi dipaksa buat.... Kena selesaikan Rekod Pemgajaran dan Pembelajaran Bapa aku huhuhuhu dah ler kena buat dari awal tahun... tu dia.... mmg kena pulun habis.... @_@ emo...emo....

Bila difikirkan pasal semua ni aku jadi malas...oppppssss kena rajin!!!! semangat!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment